مقاله افزایش کارایی مدیریت کیفیت سرویس (QoS) در معماری سرویس گرا در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله افزایش کارایی مدیریت کیفیت سرویس (QoS) در معماری سرویس گرا در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش کارایی مدیریت کیفیت سرویس (QoS) در معماری سرویس گرا در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
نسلهای آینده سیستم های نرم افزاری بصورت توزیع شده و سرویس گرا خواهد بود. سرویس گرایی (SOA) روشی برای پیاده سازی، استقرار و مدیریت سیستم های اطلاعاتی است. چنین سیستم هایی از تعداد زیادی اجزای قابل جایگزینی تشکیل می شوند که باید در زمان اجرا قابلیت کشف شدن داشته باشند. این اجزا سرویس نامیده می شوند. کیفیت سرویس یکی از جنبه های مهم در سیستم های سرویس گرا است که در آن فراهم کننده های سرویس SP مجموعه ای از سرویس های مرتبط را به مشتریان ارائه می دهند و جزئی بنام کارگزار کیفیت سرویس QB واسطه گر انتقال سرویس بین SP ها و مشتریها است. بسیاری از SP ها سرویس های مشابهی را با عاملهای عمومی ارائه می دهند در حالی که در کیفیت سرویس و هزینه متفاوت عمل می کنند. در این تحقیق به مطالعه و بررسی سیستم های سرویس گرا پرداخته شده است. فازهای اصلی چرخه حیات چنین سیستم هایی که عبارتند از : شناسایی کاندیدای سرویس ، طراحی واسط سرویس و پیاده سازی و استقرار سرویس شرح داده شده اند. سپس به مساله کیفیت سرویس برای کارایی ( یعنی زمان پاسخ و توان عملیاتی) پرداخته شده است و معماری کلی QB و تعدادی از پروتکل های مهم آن در انتقال کیفیت سرویس شرح داده شده اند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0