مقاله تاثیر امضای دیجیتال بر میزان اعتماد مشتری در pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر امضای دیجیتال بر میزان اعتماد مشتری در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر امضای دیجیتال بر میزان اعتماد مشتری در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:14
چکیده:
در جهان امروز مدیریت اسناد الکترونیکی و ارسال ودریافت اطلاعات الکترونیکی بخش بزرگی از تبلیغات و فعالیت های اجرایی را شامل می شود. یکی از تکنولوژی هایی که موجب افزایش اعتماد گردیده، امضای دیجیتالی می باشد. این تکنیک مبتنی بر رمزنگاری باعث به رسمیت شناسی اطلاعات الکترونیکی شده به طوریکه هویت پدیدآورنده سند و جامعیت اطلاعات آن، قابل بازبینی و کنترل می باشد. بنابراین برقراری امنیت و حفاظت از اطلاعات شخصی خود و مشتریان باید درالویتهای یک کار تجاری آنلاین باشد. تحقیق حاضر توصیفی – تحلیلی است و از منابع کتابخانه ای و سایر اسناد و مستندات موجود در ارتباط با موضوع استفاده شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0