توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تمایز صحیح بین خطا و نوسان توان به کمک مولفه DC میرا شونده جریان خطا جهت بهبود عملکرد رله های دیستانس تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تمایز صحیح بین خطا و نوسان توان به کمک مولفه DC میرا شونده جریان خطا جهت بهبود عملکرد رله های دیستانس تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تمایز صحیح بین خطا و نوسان توان به کمک مولفه DC میرا شونده جریان خطا جهت بهبود عملکرد رله های دیستانس تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تمایز صحیح بین خطا و نوسان توان به کمک مولفه DC میرا شونده جریان خطا جهت بهبود عملکرد رله های دیستانس تحت word :

تعداد صفحات:8

چکیده:

بروز نوسان توان در اثر تغییرات شدید توان عبوری از خطوط، باعث نوسان ولتاژ و جریان در شبکه می‌شود. ورود امپدانس اندازه‌گیری شده توسط رله دیستانس در اثر این نوسانات به محدوده‌های حفاظتی این رله و به دنبال آن عملکرد نادرست رله در چنین شرایطی دور از انتظار نمی‌باشد. روشهای متعددی برای تشخیص نوسان توان و سد کردن عملکرد رله دیستانس در چنین شرایطی پیشنهاد شده است. روش متداول تشخیص نوسان توان، مقایسه زمان عبور امپدانس از ناحیه مشخص در صفحه R-X در اثر نوسان توان و خطا می‌باشد. در این مقاله روش جدیدی برای تشخیص نوسان توان از خطا ارائه شده است. معیار تشخیص در این روش، وجود مؤلفه dc میراشونده در جریان خطا می‌باشد. شبیه‌سازی‌های ارائه شده در این مقاله که به کمک نرم‌افزار MATLAB انجام شده، نشاندهنده عملکرد صحیح روش پیشنهادی در شرایط مختلف است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir