توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت طراحی جاده (راه) به کمک کامپیوتر تحت word دارای 21 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت طراحی جاده (راه) به کمک کامپیوتر تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت طراحی جاده (راه) به کمک کامپیوتر تحت word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت طراحی جاده (راه) به کمک کامپیوتر تحت word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
مرور
ساختن جنگل به معنی عبور از جنگل است. این کار به کارشناسانی نیاز دارد که با مدیریت جنگل، ماهیت ملاحظات و شرایط اقتصادی آن آشنا باشند. این متخصصین مهندسین جنگل است (جتگلداری). این دوره برای درک بهتر نقش انفورماتیک در طراحی و ساخت جاده جتگلی است.
اهداف دوره
این دوره برای شما درک کلی از طراحی راه به طور کلی و برنامه ریزی و طراحی به کمک کامپیوتر برای جاده های جنگلی ارائه می کند.
اسلاید 2 :
ساخت راه جنگلی و شبکه ها
ساخت راه جنگلی یعنی پوشش دادن جنگل با یک شبکه حمل و نقل که اهداف مدیریت جنگل را شامل می شود.
راهسازی جنگلی برای شبکه به معنی سیستمی یکپارچه از شبکه راه های حمل و نقل است که اهداف مدیریت جنگل را شامل می شود.
اسلاید 3 :
راهسازی اصلی جنگلی
ارتباط (اتصال) جنگل با شبکه جاده های عمومی (بزرگراه)، جاده های حمل و نقل.
شبکه راهسازی ثانویه که تا اندازه ای برای ترافیک در شبکه راه اصلی است.
راهسازی خوب: که حمل و نقل را در بخشی از جنگل امکان پذیر می کند. غلطک و yarding
اسلاید 4 :
راهسازی جنگلی در مجارستان
مساحت مجارستان 93000 کیلومتر مربع است. از این مساحت 800000 آن جنگل است. از این 800000 هکتار در کشور، پستی و بلند است.
مجارستان 8100 کیلومتر طول شبکه راه جنگلی دارد که شامل:
جاده های پوشش یافته 2800 کیلومتر
جاده غیرآسفالت 2000 کیلومتر
راه جاده جنگلی ریلی 340 کیلومتر
جاده دیگر 1800 کیلومتر
راه آبی 160 کیلومتر
اسلاید 5 :
چه چیزی یك راه جنگلی را میسازد:
راه (جاده) جنگلی یك راه عبور و مرور است كه عبور و مرور ایمن وسایل نقلیه را ممكمن میسازد.
ساخت آن با تقاضای مدیریت جنگل است.
اثر آن ثابت است و مساحت اشتغال شدهاش زمین جنگل است كه دورهای طولانیتر از زمین زمین زراعی است، اما كارهای دیگری در مدیریت جنگل ایفا میكند.
اسلاید 6 :
اسلاید 7 :
فاصله ترمز گرفتن و فاصله دید توقف
جاده باید طوری طراحی و ساخته شود كه بتوانیم مسافت ترمز گرفتن را ببینیم. اگر وسیله نقلیه در سرعت طراحی شده حركت كند.
فاصله دید توقف برابر است با فاصله ترمز گرفتن در شرایط ایمن. مساخت ترمز گرفتن آنقدر طولانی است كه وسیله نقلیه بین شناسایی مانع و توقف وسیله نقلیه قرار میگیرد.
اسلاید 8 :
فاصله ترمز گرفتن و فاصله دید توقف
در جاده دارای یك خط عبور، فاصله دید توقف، فاصله بین ترمز گرفتن دو وسیله نقلیه است كه در جهت مخالف هم در حال حركت میباشند. در جاده دارای دو خط عبور، این فاصله دید توقف مساوی فاصله ترمز گرفتن است.
در جادههای برفی و یخی، میانگین قابل توجه، ضریب اصطكاك طولی وجودر ندارد و ترافیك ایمن با كاهش سرعت و ایجاد مشكل بر سطح جاده ایجاد میشود.
اسلاید 9 :
عبور و مسافت دید عبوری
در جاده دارای دو خط عبور، عبور برای افزایش سرعت متوسط مشاركت دارد. بنابراین با طراحی آن ما افزایش بخش مقطع جاده را درنظر میگیریم، جایی كه عبور امكان دارد. با وجود امكانات عبوری، باید بطور یكپارچه در سطح جاده باشد.
از دیدگاه طراحی آن برای اطمینان از مسافت دید عبو است.
اسلاید 10 :
عبور و مسافت دید عبوری
عبور اقدامی خطرناك است. در جادهای كه در حال ساخت است. عبو و مرور ایمن است اگر راننده وسیله به خط عبور خود برگردد. بدون آسیب رانندهای كه از جهت مخالف میآید. دید عبوری ضروری در فاصلهای است شامل:
– مسیر وسایل در حال عبور
– مسیر وسیله نقلیه كه از جهت مخالف میآید.
– فاصله ایمن بین وسیله در حال عبور و وسیلهای كه از جهت روبرو میآید.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0