توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط میان استراتژی تکنولوژی و استراتژی کلان در سطح شرکتهای دارای کسب و کار متنوع: مرور ادبیات و ارائه یک چارچوب نظری تحت word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط میان استراتژی تکنولوژی و استراتژی کلان در سطح شرکتهای دارای کسب و کار متنوع: مرور ادبیات و ارائه یک چارچوب نظری تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان استراتژی تکنولوژی و استراتژی کلان در سطح شرکتهای دارای کسب و کار متنوع: مرور ادبیات و ارائه یک چارچوب نظری تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط میان استراتژی تکنولوژی و استراتژی کلان در سطح شرکتهای دارای کسب و کار متنوع: مرور ادبیات و ارائه یک چارچوب نظری تحت word :

تعداد صفحات:21

چکیده:

این مقاله به موضوع استراتژی تکنولوژی و ارتباط آن بااستراتژی کلان در شرکتهای دارای کسب و کار های متنوع می پردازد در دو دهه گذشته هم راستایی استراتژی تکنولوژی و ا ستراتژی کسب وکار یکی از محورهای مهم پژوهشی را در دو حوزه استراتژی و مدیریت تکنولوژی به خود اختصاص داده است تمرکز این تحقیقات بیشتر بر بنگاههای دارای یک کسب و کار واحد بوده و در همین رابطه چارچوب ها، مدلها و ابزارهای تصمیم گیری مختلفی توسعه یافته و توسط شرکت ها بکارگرفته شده اند علیرغم اینکه شرکت های دارای کسب و کارهای متنوع نقش مهمی را در اقتصاد کشور ها ایفا می کنند و به دلیل برخورداری از دارایی های تکنولوژیک مختلف نیازمند یک برنامه جامع و کلان پرداخته اند و خلا وجود یک چارچوب نظری دراین زمینه احساس می شود هدف این مقاله دستیابی به یک چارچوب اولیه برمبنای مطالعه ادبیات و براساس رویکرد قیاسی و با استفاده از روش تحلیل محتوی است به همین منظور بیش از 100 منبع در زمینه های استراتژی تکنولوژی، مدیریت تکنولوژی ، مدیریت شرکت ها هی مادر و استراتژی تنوع مورد بررسی و تحلیل قرارگرفته اند. نتایج این مطالعه نشان میدهد که مفهوم استراتژی تکنولوژی در سطح شرکتهای مادر ( گروه ) توسط صاحبنظران از دو حوزه استراتژی و مدیریت تکنولوژی پذیرفته شده و ضرورت ارتباط آن با استراتژی کلان این شرکت ها مورد تاکید جدی قرار گرفته است. دراین تحقیق همچنین مولفه های استراتژی در سطح گروه و نحوه شکل گیری آن مبتنی بر استراتژی کلان گروه شناسایی و تبیین شده و برهمین اساس یک چارچوب نظری اولیه پیشنهاد شده است که می تواند مبنایی برای مطالعات بعدی دراین حوزه قرار گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir