توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها (مطالعه موردی حوزه ی خدمات پس از فروش شرکت زامیاد ) تحت word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها (مطالعه موردی حوزه ی خدمات پس از فروش شرکت زامیاد ) تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها (مطالعه موردی حوزه ی خدمات پس از فروش شرکت زامیاد ) تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها (مطالعه موردی حوزه ی خدمات پس از فروش شرکت زامیاد ) تحت word :

تعداد صفحات:14

چکیده:

خدمات می تواند موجب برتری رقابتی شرکت شود و رقابت دیگر شرکت ها را متاثر می سازد در مورد جایی که روابط مشتری عرضه کننده می تواند برای سالها دوام داشته و موجب افزایش حجم قابل توجهی درآمد شود. خدمات مشتری مشخصا"یک موضوع مهمی برای شرکت های عرضه کالا و خدمات می باشد. خدمات مشتری را می توان به عنوان هدفی دانست که یک سازمان جهت اداره تعاملات خود با مشتریان اتخاذ می کند . تضمین رضایت مشتری به عنوان عامل کلیدی موفقیت و یکی از اهداف اساسی مدیریت بازاریابی است . اگر شرکتی نتواند رضایت مشتریان را جلب کند بقیه اقدامات او بی ثمر است. همچنین ضرورت این تحقیث بدین خاطر است که شرکت ها سصح قابل قبولی از خدمات را ارائه دهند تا مصرف کنندگان بتوانند با اطمینان خاطر محصولات خود را انتخاب و خریداری کنند لذا با توجه به فضای رقابتی کسب و کار و نقش تعیین کننده مشتریان در این امر، نیاز می باشد تا سازمان ها از استراتژی هایی جهت پی بردن به خواست مشتریان استفاده نمایند تا بتوانند نیازهای آنها را بروارده ساخته و در بازار رقابت باقی بمانند . اولویت تعیین شاخص های مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها در این مسیر کمک شایانی به شرکت ها (سازمان ها ) می نماید . لذا امروزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت ها است که سبب ارتقاء زنجیره یک سازمان می گردد. روش تحقیق حاضر توصیفی و کاربردی می باشد که در مبانی نظر از کتب ، مقالات داخلی و خارجی و در حوزه ی میدانی از روش مصاحبه و پرسشنامه از اساتید و خبرگان مربوط استفاده گردید . هدف این پژوهش ارزیابی و شناسایی مزایای بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها در شرکت خودرو سازی سایپا می باشد که مورد ارزیابی قرار گرفته است. و مشخص شد که افزایش درآمد حاصله از فروش ، بهبود میزان موفقیت ، افزایش سود، افزایش میزان رضایت مشتریان و در نهایت کاهش هزینه ها برای سازمانی که CRM را اجرا می کند از مزایای بکارگیری استراتژی CRM می باشد ،باعث وفاداری مشتری و در نتیجه بقای و بهبود سازمان (شرکت) می گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir