توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی توزیع سرعت و تنش برشی در نزدیکی بستردر امتداد طولی در تبدیل تدریجی رودخانه به مخزن در جریان ماندگار و غیر ماندگار تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی توزیع سرعت و تنش برشی در نزدیکی بستردر امتداد طولی در تبدیل تدریجی رودخانه به مخزن در جریان ماندگار و غیر ماندگار تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی توزیع سرعت و تنش برشی در نزدیکی بستردر امتداد طولی در تبدیل تدریجی رودخانه به مخزن در جریان ماندگار و غیر ماندگار تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی توزیع سرعت و تنش برشی در نزدیکی بستردر امتداد طولی در تبدیل تدریجی رودخانه به مخزن در جریان ماندگار و غیر ماندگار تحت word :

تعداد صفحات:10

چکیده:

یکی از مسائلی که برروی نحوه رسوبگذاری در مخازن نقش مهمی دارد توزیع سرعت و تنش برشی در نزدیکی بستر می باشد. این بررسی در راستای طولی صورت م یگیرد. در این تحقیق در یک مدل رودخانه به مخزن این مسئله به طور آزمایشگاهی مورد بررسی قرار گرفت هاست. بر اساس نتایج بدست آمده در مطالعات مربوط به رسوبگذاری در ابتدای مخازن اینکه جریان در حالت دبی ثابت عبور داده شود یا به صورت هیدروگراف، می تواند تاثیراتی برروی نتایج آزمایشات داشته باشد. در محدوده ابتدایی مخزن بین مقادیر محاسبه شده با روشهای مختلف محاسبه تنش برشی اختلافات قابل ملاحظه ای وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir