توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر تغییر پذیری تمرین و تداخل زمینه ای بر اکتساب و یادگیری مهارت شوت بسکتبال تحت word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر تغییر پذیری تمرین و تداخل زمینه ای بر اکتساب و یادگیری مهارت شوت بسکتبال تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر تغییر پذیری تمرین و تداخل زمینه ای بر اکتساب و یادگیری مهارت شوت بسکتبال تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر تغییر پذیری تمرین و تداخل زمینه ای بر اکتساب و یادگیری مهارت شوت بسکتبال تحت word :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف از این تحقیق تأثیر سه شیوه تمرین بر اکتساب و یادگیری مهارت شوت بسکتبال از شش نقطه با فواصل (4، 3، 4/5، 5، 3/5، 1/5 متری) و زوایای مختلف از حلقه بسکتبال بوده است. 30 شرکت کننده پس از انجام پیش آزمون شامل 15 پرتاب آزاد از فواصل 3، 4/5 و 5 متری از حلقه در روز اول به طور تصادفی به سه گروه تمرینی تقسیم شدند. شرکت کنندگان هر روز 36 کوشش را به مدت سه روز انجام می دادند. شرکت کنندگان گروه متغیر مسدود شش کوشش متوالی از هر موقعیت، گروه ثابت 36 کوشش متوالی را از فاصله 4/5 و گروه متغیر تصادفی یک کوشش از هر موقعیت در یک ترتیب زنجیره ای در شش بار متوالی را انجام می دادند. در روز پنجم، آزمون یاداری با 12 کوشش از فواصل 3، 4/5 و 5 متری (4 کوشش از هر نقطه)، 12 کوشش از فاصله 4/5 متری و 12 کوشش پرتاب آزاد به طور جداگانه با فاصله های کوتاه اجرا می شد. از روش تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر و آزمون تعقیبی توکی برای تحلیل یافته های تحقیق استفاده شد. نتایج تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر حاکی از تفاوت معنی دار جلسات تمرین (P=0/000) و گروه (P=0/023) که عملکرد گروه متغیر مسدود بهتر از گروه ثابت است. در آزمون یادداری نتایج تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر حاکی از معنی دار بودن اثر گروه (P=0/02) است که عملکرد گروه متغیر تصادفی بهتر از گروه ثابت است. یافته های این تحقیق از فرضیه تغییر پذیری تمرین مبنی بر اینکه تمرین متغیر بهتر از تمرین ثابت است و نظریه مگیل و هال (1990) که برای بروز اثر تداخل زمینه ای باید تکالیف مورد تمرین با برنامه حرکتی مختلف کنترل شوند، حمایت می کنند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir