توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل ریاضی سیستم های ارتعاشی مختلف در طراحی صندلی تراکتور تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل ریاضی سیستم های ارتعاشی مختلف در طراحی صندلی تراکتور تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل ریاضی سیستم های ارتعاشی مختلف در طراحی صندلی تراکتور تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل ریاضی سیستم های ارتعاشی مختلف در طراحی صندلی تراکتور تحت word :



تعداد صفحات:8
چکیده:
بطور کلی ارتعاش بدن در محدوده 1 تا 20 هرتز برای شاغلین به عنوان یک عامل زیان آور محسوب می شود. اثرات فیزیولوژیکی و روانی ارتعاشات مکانیکی بر انسان در اثر به نوسان در آوردن بافت های بدن بوجود می آید و سبب بر هم زدن اعمال طبیعی و همچنین تحریک گیرنده های مکانیکی در انسان می گردد. در این مقاله مدل های ارتعاشی مختلفی چون 1 -DOF و 2 -DOF و 3-DOF با استفاده از تحلیل ریاضی و برخی نمودارها و داده های تجربی، برای سیستم تعلیق صندلی تراکتور مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته اند. مقادیر محاسبه شده برای مدل ارتعاشی 3-DOF نسبت به مدل های 1-DOF و 2-DOF، تطابق بسیار خوبی را با داده های تجربی نشان می دهد به طوری که ضریب سختی فنر سیستم تعلیق در محدوده 19-11 kN/m و ضریب میرایی 11-06 kNs/m برای بیشتر اپراتورهامناسب به نظر می رسد. علاوه بر آن ، این مدل مطابقت خوبی را با استاندارهای ISO نشان می دهد. با انتخاب پارامترهای مناسب می توان از این مدل برای تحلیل صندلی سایر وسایل حمل و نقل نیز استفاده نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir