مقاله تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف ریاضی پایه هفتم به روش کالین مارش از دیدگاه معلمان ریاضی شهرستان علی آباد کتول (استان گلستان ) تحت word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف ریاضی پایه هفتم به روش کالین مارش از دیدگاه معلمان ریاضی شهرستان علی آباد کتول (استان گلستان ) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف ریاضی پایه هفتم به روش کالین مارش از دیدگاه معلمان ریاضی شهرستان علی آباد کتول (استان گلستان ) تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:4
چکیده:
در اغاز هزاره سوم میلادی جهان با سرعت شگرفی به سوی پیشرفت حرکت می کند دراین میان آموزش وپرورش هر کشوری سهمی عمده ی در کنار دیگر عوامل داراست برنامه ریزی چند بعدی برنامه ریزی کل نگری است که کلیات موردی نظری پرورش شخصیت کودک را حداقل در سه بعد (قلمرو) موردی توجه قرار می دهد الف) بعد فعالیت ها ب) بعد پروژه هایی مورد علاقه کودک ج) بعد مضامین میان رشته ای (بازرگان ،1389) تاکنون تحقیقات گوناگونی دراین زمینه انجام گرفته است که عبارت اند لیندا هریسون (1996) در مطالعه به عنوان طراحی محیط های اموزشی مناسب برای کودکان به بررسی رویکردهای موجودی درباره تجارت مناسب کودکان پرداخت . کمالوندی در سال (1389) تحقیقی با عنوان تاثیر آموزش وپرورش پیش دبستانی برمبنای برنامه ریزی چند بعدی برروی خلاقیت کودکان پیش دبستانی پرداخت
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0