توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه سبک در کلان‌شهرها (مطالعه موردی: شهر اصفهان) تحت word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه سبک در کلان‌شهرها (مطالعه موردی: شهر اصفهان) تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه سبک در کلان‌شهرها (مطالعه موردی: شهر اصفهان) تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه سبک در کلان‌شهرها (مطالعه موردی: شهر اصفهان) تحت word :



تعداد صفحات:16
چکیده:
حوادث ترافیکی در سرتاسر دنیا به عنوان علت اصلی معلولیت و مرگ و میر شناخته شده است. صدمات ناشی از این حو ادث تا سال 2020 دومین علت معلولیت در کشورهای در حال توسعه مانند ایران و سومین علت مرگ و معلولیت در سرتاسر دنیا خواهد بود. در سال‌های اخیر، میزان بالایی از حوادث ترافیکی در کشورهای حوزه خلیج فارس گزارش شده است. مطالعات انجام شده در دنیا نشان داده است که عدم استفاده از کمربند ایمنی، علت اصلی مرگ و میر است و قانون اجباری استفاده از کمربند ایمنی در کاهش میزان مرگ، جراحات و معلولیت‌ها به طور چشمگیری موثر بوده است. در کشور ما پس از مطالعه در زمینه علل مرگ و میر در تصادفات ، مشخص گردید که علت اصلی آن عدم استفاده از کمربند ایمنی است و پس از آن در سال 1384 استفاده از کمربند ایمنی برای تمام رانندگان و سرنشینان جلو اجباری شد. اما در مورد میزان استفاده از کمربند ایمنی و عوامل مرتبط با آن در ایران تاکنون مطالعه قابل توجهی انجام نشده است. در مطالعه حاضر تلاش شد میزان استفاده از کمربند ایمنی را در کلان‌شهرها مانند اصفهان پس از گذشت 8 سال از اجرای قانون اجباری شدن استفاده از کمربند ایمنی، بررسی کنیم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir