توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش فناوری اطلاعات در جهت ارتقاء سلامت کارکىان تحت word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش فناوری اطلاعات در جهت ارتقاء سلامت کارکىان تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فناوری اطلاعات در جهت ارتقاء سلامت کارکىان تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش فناوری اطلاعات در جهت ارتقاء سلامت کارکىان تحت word :



تعداد صفحات:21
چکیده:
یکی از مقوله های مهم در عصر حاضر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در صورتی تحقق می تواند نقش بسزایی در روند امور جامعه داشته باشد. استقرار ساز مان های فناوری محور و مبتنی بر دولت الکترونیک باعث ایجاد تحول بسیار شگرفی در نحوه ی زندگی افراد، سازمان ها و دولتمردان کشور ها می گردد.در این مقاله سعی شده است اهداف، مزایا، مدل های استقرار و چالش ها و موانع استقرار سازمان های مبتنی بر فناوری های نوین و دولت الکترونیک و نهایتا نقش آن در سلامت نظام اداری و کارکنان مورد بررسی قرار می گیرد. ونیز در این مقاله قصد بر این است که با رویکرد مدیریت اقتضایی که اساس آن را هماهنگی با تحولات پرشتاب زمان و ارائه دیدگاه های مدیریتی مبتنی بر روز تشکیل می دهد، نقش تکنولوژ ی های اطلاعات و ارتباطات را در تغییر فرآیندهای مدیریتی شامل برنامه ریزی، سازمان دهی، بکارگیر منابع انسانی، هدایت و رهبری، کنترل و نظارت، سلامت اداری و ; مورد بررسی قرار دهد. به تعبیر بهتر، این مقاله بر این فرض استوار است که:«بین نقش فناوری اطلاعات و ارتقاء سلامت کارکنان در محیط سازمانی، تاثیر و رابطه معنا داری وجوددارد»لذا یکی از عمده ترین دغدغه های مدیران کارآمد در سطوح مختلف، چگونگی ایجاد بسترهای مناسب برای عوامل انسانی شاغل در تمام حرفه ها است تا آن ها با حس مسئولیت و تعهد کامل به مسائل در جامعه و حرفه خود به کار بپردازند و با بکارگیری و بهره گیری از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده از دیتاها و داده های اطلاعاتی ذخیره شده در پایگاه های اطلاع رسانی، مراکز داده متمرکز (Data center(و بانکهای اطلاعاتی موجود (DataBase) که حاوی کلیه اطلاعات عمومی، تخصصی، سیستمی، کاربردی، مالیاتی، اداری، پرسنلی و تشکیلاتی کلیه کارکنان، مودیان، مراجعین و رکوردهای پرونده ای و; اطلاع و آگاهی کامل پیدا کرده تا بدین ترتیب بتوان پیگیری های اطلاعاتی و سیر تکامل اصول اخلاقی حاکم بر شغل و حرفه خود مطابق با موازین سلامت اداری و سازمانی را رعایت و عمل نمایند. مرحله اصلی و حائز اهمیت در حصول و دستیابی به این اهداف درک صحیح از مفهوم سلامت اداری (سازمانی) و شناسایی عوامل تاثیر گذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان اطلاعاتی می باشد که در این تحقیق سعی شده تا به طور جامع این عوامل احصاء و طبقه بندی گردند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir