توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی چند روشزمان بندی در مدل برنامه نویسی موازی Hadoop MapReduce و چالشهای آن در زمینه محلیت و عملکرد بهتر تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی چند روشزمان بندی در مدل برنامه نویسی موازی Hadoop MapReduce و چالشهای آن در زمینه محلیت و عملکرد بهتر تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی چند روشزمان بندی در مدل برنامه نویسی موازی Hadoop MapReduce و چالشهای آن در زمینه محلیت و عملکرد بهتر تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی چند روشزمان بندی در مدل برنامه نویسی موازی Hadoop MapReduce و چالشهای آن در زمینه محلیت و عملکرد بهتر تحت word :



تعداد صفحات:10
چکیده:
یک نمونه در حال ظهور برای پردازش داده های فشرده MapReduce است که فن آوری محاسبات ابری را نیز پشتیبانی میکند. انواع برنامه های کاربردی از جمله تجزیه و تحلیل علمی، پردازش دادهها وب و محاسبات با کارایی بالا MapReduce را قبول کردند. پس نیاز به برنامه ریزی کارآمد در یککلاستر مشترک بسیار حس میشود و در این میان زمان بندهای مختلفی ارائه شده است که هر یک جنبههایی از مسائل مربوط به برنامه ریزی را در نظر میگیرند. این جنبهها معمولاً مربوط به مسئله محلیت است، می توان گفت که محلیت در دو فاز reduce و map باید در نظر گرفته شود و از بین بردن سربار هماهنگ سازی بین این دو فاز نیز به این امر کمک میکند. برای از بین بردن سربار هماهنگ سازی نیز روشهایی وجود دارد که در این مقاله به آن پرداخته شده است. یکی از این جنبه ها برای غلبه بر همگام سازی، مربوط به انتخاب و اجرای task های آهسته است. در انتها با توجه به رعایت محلیت در فاز map و عدم اجرای Speculative های اضافی، راه حلی برای افزایش کارایی و ایجاد توازن در نودها بررسی شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir