توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تطبیقی عملکرد وظایف شوراهای اسلامی شهر ایران با حکومت های محلی فرانسه و انگلستان در الگوی وظیفه گرایی آلموند تحت word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تطبیقی عملکرد وظایف شوراهای اسلامی شهر ایران با حکومت های محلی فرانسه و انگلستان در الگوی وظیفه گرایی آلموند تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تطبیقی عملکرد وظایف شوراهای اسلامی شهر ایران با حکومت های محلی فرانسه و انگلستان در الگوی وظیفه گرایی آلموند تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تطبیقی عملکرد وظایف شوراهای اسلامی شهر ایران با حکومت های محلی فرانسه و انگلستان در الگوی وظیفه گرایی آلموند تحت word :



تعداد صفحات:25
چکیده:
در مطالعه حاضر نحوه عملکرد وظایف شوراهای اسلامی شهر ایران با وظایف حکومت های محلی فرانسه و انگلستان در الگوی وظیفه گرایی آلموند مقایسه شده است. این بررسی به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات، تطبیفی می باشد. ابزار گردآوری داده ها، جداولی است مشتمل بر وظایف حکومت های محلی و شوراهای اسلامی شهر که در قوانین این کشورها قید شده اند. وظایف شوراهای شهر هر کشور جداگانه در الگوی آلموند قرار داده شده و سپس مقایسه شده اند. یافته ها : از لحاظ ظاهری در تمامی حکومت های محلی بیشتر از شوراهای اسلامی شهر می باشد. تعداد وظایفی که در آن شوراهای اسلامی قادر به وضع و بکارگیری مقررات نبوده و الگو را به طور کامل طی نمی نمایند، بسیار بیشتر از تعداد وظایف مشابه در حکومت های محلی است. همه وظایف تعریفی برای این حکومت های محلی و شوراهای اسلامی مورد قضاوت قرار می گیرند، ولی با عنایت به اینکه اجرای تقریباً تمامی وظایف در حکومت های محلی به عهده خود آنهاست، می توان گفت که حکومت محلی خود را تحلیل می نماید و این در حالی است که شوراهای اسلامی شهر در تعدادی از وظایف به قضاوت عملکرد سایر نهادها مشغول اند. ارتباطات محیطی ایجاد شده توسط وظایف شوراهای اسلامی کمتر از تعداد آنها در وظایف حکومت های محلی است. و بلعکس ارتباطات بین سیستم های سیاسی ایجاد شده توسط شوراهای اسلامی بیشتر از تعداد آنها در حکومتهای محلی می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir