توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی وجذب مشتری دربانک رفاه تحت word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی وجذب مشتری دربانک رفاه تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی وجذب مشتری دربانک رفاه تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی وجذب مشتری دربانک رفاه تحت word :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و جذب مشتری در بانک رفاه استان گلستان است. روشپژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بانک های رفاه استان گلستان می باشند کهبیش از 100 هزار نفر است. حجم نمونه مطابق جدول کرجسی ومورگان 384 نفر میباشد و برای نمونه گیری از روشنمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل دو پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری آمیختهبازاریابی و مولفه های آن از پرسشنامه مک کارتی برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و برای اندازه گیریجذب مشتری از پرسشنامه جذب مشتری برگرفته از کتاب دکترمقیمی استفاده شده است. پرسشنامه های بکار رفته دراین پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار است پایایی آنها نیز طبق آلفای کرونباخ برای آمیخته بازاریابی 0844 و برای جذب مشتری 0907 بدست آمده. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SPSS, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته یافته های آزمون نشان داد که بین آمیخته بازاریابی و جذب مشتری در بانک رفاه استان گلستان رابطه معنا داری وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir