مقاله بهینه سازی تک معیاره و چند معیاره برج خنک کن خشک هلر در نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک تحت word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینه سازی تک معیاره و چند معیاره برج خنک کن خشک هلر در نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی تک معیاره و چند معیاره برج خنک کن خشک هلر در نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقاله بهینه سازی تک معیاره و چند معیاره برج خنک کن خشک هلر در نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک تحت word که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در اردیبهشت 1388 در دانشکده فنی دانشگاه تهران از صفحه 111 تا 124 منتشر شده است.
نام: بهینه سازی تک معیاره و چند معیاره برج خنک کن خشک هلر در نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
این مقاله دارای 14 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برج خنک کن خشک هلر
مقاله مبدل حرارتی فورگو
مقاله منحنی مشخصه
مقاله بهینه سازی
مقاله تابع هدف قیمت عملکرد
مقاله الگوریتم ژنتیک تک معیاره و چند معیاره
مقاله چرخه قدرت
چکیده و خلاصهای از مقاله:
در این مقاله طراحی، محاسبه عملکرد و بهینه سازی برج خنک کن خشک غیرمستقیم (هلر) مورد بررسی قرار گرفته است. مبدل های حرارتی در اینجا از نوع خاصی به نام فورگو T60 می باشند. این نوع برج های خنک کن در نیروگاه های سیکل بخار و تر کیبی به کار می روند. به منظور بهینه سازی برج خنک کن از دو شیوه الگوریتم ژنتیک تک معیاره و چند معیاره با هدف کاهش هزینه و افزایش راندمان استفاده شده است. از آنجایی که عملکرد سیستم خنک کن خشک هلر بسیار وابسته است به دمای محیط و هم چنین عملکرد آنها اثری مستقیم بر میزان تولید برق چرخه قدرت دارد، در این بهینه سازی منحنی تغییرات سالانه دما و منحنی مشخصه چرخه قدرت نیز به عنوان داده های طراحی اعمال شده اند. به منظور بررسی صحت نتایج حاصل از این بهینه سازی از اطلاعات برخی از نیروگاه های در حال کار استفاده شده است که به نتایج خوبی در مقایسه با مقادیر واقعی رسیده ایم.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0