مقاله کاربرد دادهکاوی در حوزه بازاریابی با نگرشی بر الگوی مصارف خوراکی خانوارهای ایرانی تحت pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد دادهکاوی در حوزه بازاریابی با نگرشی بر الگوی مصارف خوراکی خانوارهای ایرانی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد دادهکاوی در حوزه بازاریابی با نگرشی بر الگوی مصارف خوراکی خانوارهای ایرانی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
رشد سریع فناوری اطلاعات امروزه باعث تغییرات بسیاری در روشهای بازاریابی سازمانها نموده است و از طرفی با توجه به رقابت فشرده بازار و گزینههای متنوعی که از محصولات و خدمات متنوع پیشروی مشتریان قرار دارد، تحلیل رفتار مشتریان، به عامل بسیار مهمی برای بقای سازمانها مبدل گشته است. نظر به موارد مذکور، یکی ازموثرترین ابزارهای بررسی رفتار مشتریان، داده کاوی است. این مقاله با هدف تمرکز بر رفتار مشتریان ایرانی در میزان مصرف خوراکیهای مهم، با توجه به میزان درآمد و محل زندگی آنان و در دسترس بودن دادههای تفصیلی مرکز آمار ایران در طی 3 سال اخیر و طی مراحل فرایند استاندارد داده کاوی (CRISP-DM) انجام گرفته و با بکارگیری تکنیکهای تحلیل اکتشافی داده ها، خوش ه بندی، قوانین انجمنی و غیره به استخراج دانش کاربردی پرداختهایم. نتایج تحلیل های انجام شده به منظور کمک به بررسی ارتباطات و تهیه الگوهای کاربردی در حوزه بازاریابی و تاثیرات آن در مدیریت ارتباط با مشتریان کارخانجات مواد غذیی به کار میرود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0