توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحقیق میدانی جهت ارائه روشی به منظور اندازه گیری سطح موفقیت سیاست های مدیریت بازاریابی تحت pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحقیق میدانی جهت ارائه روشی به منظور اندازه گیری سطح موفقیت سیاست های مدیریت بازاریابی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحقیق میدانی جهت ارائه روشی به منظور اندازه گیری سطح موفقیت سیاست های مدیریت بازاریابی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحقیق میدانی جهت ارائه روشی به منظور اندازه گیری سطح موفقیت سیاست های مدیریت بازاریابی تحت pdf :

تعداد صفحات:11

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری در بحث مدیریت بازاریابی امروزه مورد توجه شرکت های گوناگون جهت جلب و حفظ مشتری های سودآور قرار گرفته است. اندازه گیری میزان موفقیت تکنیک ها و سیاست های مورد استفاده نقش مهمی در پیاده سازی و بهبود آن ها دارد. در این مقاله، ابتدا مدل ارائه شده در یک مقاله جهت اندازه گیری میزان موفقیت روش های مدیریت بازاریابی معرفی شده و مولفه های آن ارائه می گردند. سپس ضمن انجام یک تحقیق میدانی در یک شرکت فعال داخلی، روشی عملی جهت اجرای این مدل و در نتیجه اندازه گیری میزان موفقیت تکنیک ها ارائه می گردد. در این روش، دو دسته پرسشنامه که نظرات دو گروه «مشتریان» و «فروشندگان» را منعکس می سازد مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج حاصله ضمن تایید مدل ارائه شده در مقاله، بر قابلیت اجرای روش ارائه شده در این مقاله صحه می گذارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir