مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه تحت pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
در این تحقیق ابتدا عوامل موثر بر فروش تعیین و سپس محصولات شرکت بر اساس این عوامل اولویت بندی و وزن هریک درکسب منافع شرکت تعیین شد.عوامل موثر بر فروش شامل 9 عامل سودآوری، میزان ادعاهاو خسارات پرداخت شده، مزیت صادراتی، تامین نیاز بازار داخل، سهولت تامین مواد اولیه، حداکثر بهره وری از تجهیزات، کسب اعتبار و ارتقاء برند شرکت، مهارت نیروی انسانی در تولید و تحویل به موقع می باشد و محصولات شرکت شامل پنج گروه محصولات گرم، اسید شویی سرد، گالوانیزه و رنگی می باشد. داده ها در هر دو مرحله توسط روش AHPو با استفاده از نرم افزار EXPERTCHOICE تحلیل و نهایتا اولویت بندی محصولات انجام گرفته و وزن هر محصول در کسب منافع شرکت تعیین گردید.سپس با قرار دادن اوزان محصولات به جای ضرایب تابع هدف یک برنامه خطی متاثر از محدودیت های فروش ارائه و معرفی شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0