توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیشبینی باردینامیکی وارد بر محور عقب تراکتور دوچرخ محرک بر مبنای اندازهگیری لغزش چرخ محرک تراکتور تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیشبینی باردینامیکی وارد بر محور عقب تراکتور دوچرخ محرک بر مبنای اندازهگیری لغزش چرخ محرک تراکتور تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشبینی باردینامیکی وارد بر محور عقب تراکتور دوچرخ محرک بر مبنای اندازهگیری لغزش چرخ محرک تراکتور تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیشبینی باردینامیکی وارد بر محور عقب تراکتور دوچرخ محرک بر مبنای اندازهگیری لغزش چرخ محرک تراکتور تحت pdf :

تعداد صفحات:8

چکیده:

انتقال وزن در تراکتورها و خودروها یکی از نقشهای اصلی و مهم رادر کنترل و ایمنی این وسائل ایفا میکند. هنگامیکه سرعت، شتاب و کشش خودرو یا تراکتور تغییر میکند، مقدار وزن روی چرخهای جلوو عقب نیز تغییر خواهد کرد. علیرغم تحقیقات زیادی که تاکنون در زمینه عملکرد زمینگیرایی صورت گرفته، هنوز روابط و مدلهای دقیقی که بتواند بطور عمومی مقادیرعملکرد زمینگیرایی را برایتمام وسایل زمینگیرا در اندازه ها و شرایط مختلف پیشبینی نماید ارائه نشده است. در این تحقیق علاوه بر مقایسه مقادیر اندازه گیری شده عوامل عملکردی زمینگیرایی تایر لاستیکی با مقادیر محاسبهشده توسط چهار مدل معتبر از مدل های موجود، اثر لغزش بر عوامل عملکردی زمینگیرایی نیز مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. معادله اول بار دینامیکی محور عقب در حین کشش وسیله را برابر با وزناستاتیکی کل تراکتور فرض میکند. در معادله دوم مجموع وزنهایاستاتیکی محور عقب و انتقالوزن از محور جلو در اثر نیروی کششی به عنوان باردینامیکی محور عقب ارائه میشود و در معادلههای سومو چهارم اثرات مقاومت غلتشی و گشتاور ورودی محور محرک نیز در نظر گرفته میشود . لذا با وارد کردن مقادیر مختلف بارکششی و اندازهگیری آن توسط لودسل کششی و همچنین اندازهگیری لغزشچرخمحرک، مقادیر لغزش اندازهگیری شده با پیشبینی شده توسط چهار معادله مقایسه شد . نتایجASAEبا روش استاندارد نشان داد که بهترین معادله جهت استفاده در پیشبینی لغزش چرخمحرک و همچنین باردینامیکی، معادله اول میباشد. مقادیر لغزش اندازهگیری شده برابر با0/93پیشبینی شده توسط معادله اول بود 0/98=R2وR.S.E=0/58

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir