توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مفهوم اخلاق گرایی در بازاریابی تحت pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مفهوم اخلاق گرایی در بازاریابی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مفهوم اخلاق گرایی در بازاریابی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مفهوم اخلاق گرایی در بازاریابی تحت pdf :



تعداد صفحات:12
چکیده:
امروزه ایجاد محیط اخلاقی و ترویج ارزشهای انسانی یکی از مهم ترین وظایف سازمانهاست. هرچند سازمانها برای کنار آمدن با دنیای رقابتی امروز نیاز به ایجاد بافتی متفاوت و روش های تبلیغاتی و فروش ویژه ای را دارند اما این نیاز نباید زمینه ساز رفتارهایی دور از اخلاق و ناقض حقوق مشتریان و دیگر سازمانها شود. رعایت اخلاق در دنیای کسب و کار موجب کاهش تنشها، افزایش بهره وری و ایجاد مزیتهای رقابتی برای سازمان میشود. در نتیجه برای رعایت اصول اخلاقی در سازمان مدیران سازمانها باید این اصول را به طور کاملبرای کار کنان شرح داده و در واقع رعایت اخلاق را جزئی از وظایف افراد در سازمان به حساب بیاورند. معیارهای اخلاقی چارچوبی برای ارزش ها، اصول، مسئولیتها و حقوق سازمانهای غیردولتی ارائه می دهد. بنابر این با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی اخلاق و مفاهیم اخلاقی در دنیای کسب و کار و بازاریابی پرداخته میشود

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir