توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  تحقیق در مورد اهداف وب با تجارت الكترونیكی تحت pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد اهداف وب با تجارت الكترونیكی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد اهداف وب با تجارت الكترونیكی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد اهداف وب با تجارت الكترونیكی تحت pdf :

اهداف وب با تجارت الكترونیكی

:اهمیت و تعیین شغل مورد نظر- jermy Markum , و Busyandfit.com و Richard H.Hall و دانشگاه Missouri-Rolla
خلاصه :این مطالعه دو هدف را در بردارد: 1- تعیین كردن اهمیت اهداف وب با تجارت الكترونیكی برای كاربرانی كه به صورت درون خطی خرید میكنند. 2- شناسایی كردن انتظارات كاربران در جاییكه آنها غالباً انتظار دارند كه این اهداف در سایت تجارتی تجارت الكترونیكی كاملاً طراحی شده قرار بگیرند. 99 شركت كننده در دانشگاه میسوری –رولا از كلاس های زیر لیسانس استخدام شده اند و 103 شركت كننده ای كه اعضای یك سایت تجارت الكترونیكی برازش درون خطی بودند

(busyandfit.com) داوطلب بودند. ابتدا شركت كنندگان دردرجه ای كه هر كدام در تصمیمات خرید اهمیت دارند 10 هدف وب باتجارت الكترونیكی را رتبه بندی میكنند. سپس آنها یكی از 9 محل 4 گوش را در یك صفحه وب انتخاب كردند ، جایی كه آنها انتظار دارند كه یك هدف وب معین دریك سایت تجارت الكترونیكی كاملاً طراحی شده قرار بگیرند . نتایج نشان میدهد كه مهمترین اهداف مهم برای خریداران آن اهدافی هستند

كه به آنها اجازه میدهند كه در چندین مرحله به سرعت خرید بكنند در حالیكه آنهایی كه اكتشاف و فراهم آوردن كمك را تشویق میكنند خیلی پایینتر رتبه بندی میشوند. برای محل های مورد نظر شماهای محل كاربر به طور وسیعی برای محل های هدف وب با تجارت الكترونیكی همسان هستند. و این انتظارات با تحقیق قبلی همسان میباشند. ازاینرو تعیین اهداف در طراحی یك سایت تجارت الكترونیكی همسان با توقعات كاربر باید نسبتاً وظیفه ای نسبتاً ساده باشد.

مقدمه: طراحی سایت تجارت الكترونیكی:تجارت الكترونیكی ،خرید تهاتری و مصرف كننده درون خطی بخش بزرگی از اقتصاد شده اند.Wired News(2003) گزارش میكند كه فروش از طریق اینترنت در چهارمین بخش سال 2002 ، 2/28 % در مقایسه با چهارمین بخش در سال 2001 برای یك مجموع 1433 بیلیون دلاری افزایش پیدا كرده است.

جهت معروفیت زیاد تجارت الكترونیكی با مصرف كنندگان دلیل های بسیاری وجود دارد. 1- به آسانی سفارش دادن2- انتخاب بزرگ محصولات 3- قیمتهای ارزانتر 4- خدمات و تحویل سریعتر 5- اطلاعات جزئی و واضح درمورد آنچه ارائه شده است.6- فشار فروشی وجود ندارد. 7- روشهای پرداخت آسان یك گزارش ثابت میكند كه رضایت بازدید كننده از تجارت الكترونیكی تا بالای 64% میباشد

.هرچند بر طبق همان گزارش . تنها دو درصد از خریداران درون خطی گزارش میكنند كه تجربه خرید درون خطیشان بدون شكست میباشد و بعلاوه مهم است كه نوجه كنیم كه در صد خیلی كمی از خریداران در واقع درون خطی خرید میكنند .به طور مثال برطبق نظر برنارد تنها در صد كمی از افراد در واقع به صورت درون خطی كالا را خریداری میكنند.

در واقع ،اگر درصد افرادی كه در واقع به صورت درون خطی خریداری میكنند تقریباً 3 تا 5 درصد است. این شكست احتمالاً فروش تجارت الكنرونیكی را محدود میكنند و توسط اكثر مصرف كنندگان پذیرش كلی مرحله خرید درون خطی را كند میكنند. ضمناً این رقم 3 تا 5 درصد ارائه شده به وسیله برنارد میزان تبدیل را نشان میدهند.میزان تبدیل برای سایت تجارت الكترونیكی به سادگی تعداد ویزیتور های منحصربه فرد سایت است كه با تعداد كلی فروش تقسیم میشود.

جهت انبار های آجر و ملات اضافی تبدیل به 70 درصد یا بیشتر میرسد. چندین محقق و web gurus جهت كارایی مبهم تجارت الكترونیكی دلایلی را در تبدیل ویزیتور ها به مشتریان پیشنهاد كردند. به طور مثال copas(2001) پیشنهاد میكند كه یك دلیل برای فقدان مشتریان عدم درك شخصیتهای خریداران اینترنت میباشد. Geissler و
Zinkhan و Watson(2001) توضیح دیگری را ارائه میدهند. آنها پیشنهاد میكنند كه ارتباطات غیر موثر به علت پیچیدگی اطلاعات بد اداره شده سرزنش كردن به خاطر بسیاری از نقائص در وب است. آنها گزارش میكنند كه پیچیدگی 1- با عوامل قابل تشخیص افزایش می یابد. 2- با عدم شباهت در میان عوامل افزایش می یابد. 3- به طور معكوسی به میزانی تغییر می یابد كه به چندین عامل به عنوان یك واحد پاسخ میدهند. Chaparro

در سال 2002 پیشنهاد میكند كه طرح سناریوی ضعیف موجود در بسیاری از فروشگاههای خرید در وب ممكن است مورد سرزنش قرار بگیرد. Chaparro(2002) در زمان سعی كردن جهت سرتاسری كردن مرحله خرید درون خطی رقابتهای منحصر به فردی را به تصویر میكشد كه طراحان فروشگاه خرید با آن روبه رو میباشند.

كه با خرید سنتی روند كار خرید درون خطی را مقایسه میكنند. در سناریوی نمونه اصلیش خرید در یك فروشگاه نیاز به 7 مرحله دارد در حالیكه خرید از طریق وب به 13 مرحله نیاز دارد از جمله ایجاد كردن یك حساب، وارد كردن نام و email ، وارد كردن آدرس خرید، وارد كردن آدرس صورت حساب ، انتخاب كردن روش خرید ، واردكردن اطلاعات كارت اعتباری و مرور كردن قیمت سفارشی و نهایی. نه تنها تكمیل كردن یك معامله درون خطی به مراحل بیشتری نیاز دارد بلكه بعضی از مراحل ضرورتاً شهودی نیستند.

بعلاوه، مراحلی چون اجبار داشتن برای وارد كردن آدرس خرید و اطلاعات كارت اعتباری بعضی از ویزیتورها را با موضوعاتی چون امنیت عصبانی میكند. Nwes room لوس-آنجلس به عنوان نگرانیهای اولیه جهت خرید درون خطی مردم موارد زیر را به عنوان نگرانیهای اولیه به لیست در می آورد.1- امنیت 2- محرمانه بودن 3- پیچیدگی زیاد 4- انتظار نكشیدن جهت تحویل.

سومین توضیح برای مشكلاتی كه خریداران درون خطی در وب سایتهای تجارت الكترونیك با آن روبه رو میشوند این است كه ساختار وب سایتها با طرح های كاربران نا همسان میباشد. یك تركیب ضروری در ایجاد كردن محتوای یك وب سایت شناختن الگوی ذهنی كاربران نمونه برای محل ویژه اهداف وب در یك وب سایت است. علم به این طرح و ایجاد كردن یك سایت كه این مورد را منعكس میكند باید به دسترسی داشتن به سایت كمك بكند.

این به نوبت باید بازیابی دقیقتر و سریعتر اطلاعات را و نیز رضایت بیشتری را در سایت فراهم نماید. هرچندبرای محل اهداف وب در یك وب سایت نمونه در مورد طرح كاربران متوسط اطلاعات كمی شناخته شده است. برنارد (2001) شاید این فقدان دانش در مورد جایگاه هدف وب كه میتواند به عنوان یك گروه بندی اسمی یا منطقه ای از اطلاعات یا كاركرد در یك صفحه وب اندیشیده شود به مسئله تبدیل تجارت الكترونیك كمك میكند.

Jacob Nicolsen (1999) پیشنهاد میكند كه یك مشكل اساسی این است كه طراحان با دنبال نكردن قرار دادهای وب از انتظارات كاربران تخطی میكنند كه توسط اكثر وب سایتهای بازدید شده برقرار میشوند. طراحی وب ساده است. اگر شما به فكر چگونه طرح كردن عاملی لز صفحه خاص باشید همه شما مجبورید كه در اینترنت به 20 سایت اكثراً بازدید شده نگاه كنید و ببینید چگونه آنها آن را انجام میدهند.

1- اگر 90% یا بیشترسایتهای مهم كارهایی به یك تك روش انجام میدهند ازاینرو این استاندارد بالفعل است و شما مجبورید آن را بپذیرید.اگر طرح انتخابی شما حد اقل 100درصد قابلیت استفده سنجیده شده بیشتری داشته باشد تنها از یك طرح استاندارد منحرف میگردد. 2-اگر 60 تا 90 درصد از سایتهای بزرگ به یك روش مجزا كارهایی انجام میدهند

ازاینرو این یك تبدیل قوی است و شما باید بپذیرید مگر اینكه طرح انتخابیتان حد اقل 50 درصد قبلیت استفاده معیار بندی شده بیشتری داشته باشد . 3- ار كمتر از 60 درصد سایتهای بزرگ به یك تك روش كارهایی انجام میدهند ازاینرو با این وجود قرارداد های كاملی وجود ندارد. وشما آزادید كه به یك روش انتخابی طراحی كنید. حتی اگر چند انتخاب وجود داشته باشد هر كدام از آنها توسط حد اقل 20 درصد از سایتهای بزرگ كاربرد دارند.

شما باید خودتان را به انتخاب كردن یكی از این طرح های كاملاً شناخته شده محدود كنید مگر اینكه طرح انتخابیتان نسبت به بهترین انتخابات به كار گرفته شده توسط سایتهای بزرگ حداقل 25 درصد كاربری معیار بندی شده بیشتری دارند.

در محتوای توضیح طرح برنارد ، نیلسون پیشنهاد میكند كه طرحهای كاربران از طریق تجربه انها با وب سایتهای عموماً بازدید شده شكل گرفته اند. چنین ایده ای همسان با ایده shim و shin و Nottingham‌ میباشد كه بحث میكنند كه رفتار و طرح های خریداران درون خطی از بر همكنش های گذشته با سایتهای تجارت الكترونیك آموخته میشوند. آنها پیشنهاد میكنند كه اگر یادگیری گذشته به ساختن یك الگوی ذهنی خاص كمك بكند تا اینكه چگونه یك سایت تجارت الكترونیك را راه اندازی نماییم ازاینرو بازدید های آینده ازسایتها كه با این الگو مطابقتی ندارد منجر به این امر میگردد كه خریدیران این سایتهای جدید را ترك كنند.

تحقیقی تجربی طرح كاربران و اهداف وب: مسئله جایگاه ایده آلی كه به منظور مطابقت كردن با یك طرح بازدید كننده اهداف وب را مرتب میكند تا حدودی با سفارش برنارد در سال 2000 پاسخ داده میشود. یك مرحله مهم در سازمان دادن محتوای یك وب سایت قرار گیری اطلاعات در وب سایت برطبق چگونه مشاهده شدن اطلاعات توسط افراد میباشد. برنارد ازاینرو به وسیله موسسه poynter به مرجع دار كردن یك مطالعه ادامه میدهد. كه دریافت كه ابتدا بازدید كنندگان وب سایت بر روی سر فحه ها و بعد خلاصه مقاله و در نهایت عناوین تمركز میكنند

. همچنین آنها دریافتند كه كاربران احتمالا دوبرابر بر روی متن نسبت به تصاویر در بازدید اولیه شان از سایت خیره میشوند. البته این با عرف عمومی به كار گیری تصاویر جهت انتقال دادن اطلاعات مهم به جای متن مغایرت دارد. در نتیجه بهترین روش جهت اطمینان دادن اینكه یك كاربر محتوا و معنی یك صفحه وب را درك میكند داشتن عناوین و سر پیام هایی كاملا تدوین شده است كه در اطراف تصاویر قرار میگیرند.

از اینرو در همان مقاله و عاریه گرفتن از jacob nielsen برنارد گزارش میكند كه بعلاوه كاربران غالباً انتخاب میكنند كه در یك صفحه وب یك ناحیه را مد نظر قرار ندهند زیرا آن در منطقه است كه اولویت اطلاعاتی پایینی از قبیل پایین یك صفحه دارد یا آنها باور میكنندكه اطلاعات به طوری نمونه سود واقعی برای آنها ندارد. در حالیكه راهنماها مفید میباشند البته مهم است كه به طور تجربی ازطریق خود سنجی یا رفتار های خاص تر طرح های هدف وی كاربران را مورد تحقیق قرار دهیم.

یك نفر ممكن است فكر كند كه بهترین راه جهت تعیین كردن چگونه ترتیب دادن اهداف وب با تجارت الكترونیكی در ردیفی با طرح های كاربران برای خرید درون خطی دقیقاً نشان دادم طرح ها مختلف به آنها و پرسیدن از آنها در مرد ترجیح دادن كدام مورد میباشد. هرچند Nielsen به این روش متوجه خطر میشود.

او گزارش میكند كه چگونه در یك مطالعه وقتی از كاربران در مورد درجه بندی كردن سطح ارجحیتشان برای الگوهی مختلف صفحه وب درخواستی میشود ، آنها یك الگویی را ترجیح میدهند كه در واقع در یك وظیفه تعیین شده مانع كارایی آنها میشوند. به این دلیل یك روش اجرا از پایین به بالا به كاربر اجازه میدهد كه یك الگویی ایجاد كند كه قابل ترجیح میباشد. یك روشی كه از ارجحیت كاربران چندگانه استفاده میكند و ظاهراً شانس بهتری از تسخیر كردن طرح جهانی دارد كه اكثریت بازدیدكنندگان سایت تجارت الكترونیك به طور شهودی آنرا درك میكنند

. برنارد (2001) جهت تعیین كردن طرح كاربران برحسب محل مورد نظر مقصد وب یك روش را در نظر میگیرد. او شركت كنندگانی داشت كه كارتهایی را قرار میدهند كه نشان دهنده اهداف وب در یك شبكه تعیین شغلی x-y به منظور برقرار كردن انتظارات هندسی شركت كننده برای تعیین اهداف وب میباشد

. او در این بررسی دریافت كه در جایی كه كاربران مجرب و نو آموز انتظار وجود داشتن اهداف وب رادارند اختلاف كمی وجود داشت و به علاوه كلیه كاربران به طور كلی در جایی كه آنها انتظار داشتند كه اهداف تعیین شوند همسان میباشند. محل های مورد نظر 5 هدف وب طبق ذیل میباشند: 1- صفحه خانگی در گوشه چپ بالا پیش بینی میشود.

2- اتصالات داخلی در طرف چپ صفحه پیش بینی میشوند 3- اتصالات خارجی در طرف راست یا پایین طرف چپ صفحه پیش بینی میشود. 4- موتور جستجوی داخلی در مركز بالا و پایین صفحه پیش بینی میشود. (این همسانی كمتری دارد.) 5- تبلیغات در نیمه بالایی صفحه پیش بینی میشود. تحقیق ما تكرار و بسط روش برنارد میباشد.

تحقیق كار برنارد را به 3 روش اصلی توسعه میدهد: ابتدا روش شبكه هندسی ما متفاوت است كه ما وظیفه شركت كنندگان را آسان میكنیم. طوری كه آنها بیشتر بر روی محتوا و محل پیش بینی شده تمركز میكنند.برنارد از یك شبكه فیزیكی از كارتها استفاده كرد در حالیكه بررسی ما به صورت درون خطی با مشاهده كردن یك صفحه وب واقعی توسط شركت كنندگان كه به 4 گوش هایی تقسیم میشوند تكمیل شده است.

به علاوه ما نسبت به 56 استفاده شده در تحقیق برنارد 9 چهار گوش را در نظر میگیریم. ما اجازه نمیدهیم كه اهداف وب با هم اشتراك داشته باشند. و به اهداف اجازه نمیدهیم كه بیش از یك 4 گوش را دربر بگیرند

. دومین اختلاف مهم این بود كه تمركز ما به خصوص بر روی سایتهای تجارت الكترونیك نسبت به وب سایتهای كلی بود. درحالیكه بررسی برنارد شامل 5 هدف كلی وب میباشد ما این را به 10 هدف گسترش میدهیم و اهدافی چونshopping cart و كلید سفارش را شامل میكنیم كه در محیط تجارت الكترونیك منحصر به فرد میباشند. ثالثاً، ما همچنین از كاربران درخواست كرده ایم كه بر حسب تاثیرشان بر روی خرید اهمیت هر یك از اهداف وب را رتبه بندی بكنند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir