توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی خلاق در جذب توریسم و گردشگری تحت pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی خلاق در جذب توریسم و گردشگری تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی خلاق در جذب توریسم و گردشگری تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی خلاق در جذب توریسم و گردشگری تحت pdf :



تعداد صفحات:24
چکیده:
فعالیت بازاریابی خلاق در زمینه گردشگری امروزه به عنوان یکی از مهمترین و پویاترین فعالیتها در جهان مطرح است، به طوری که شمار گردشگران خارجی و داخلی و میزان درآمدزایی آن در سطح جهانی پیوسته رو به افزایش است. بسیاری از کشورها به صورت فزاینده ای به این حقیقت واقفند که برای بهبود وضعیت اقتصادی خود باید ابتکار عمل به خرج دهند و در صدد یافتن ایده های تازه ای برآیند. یکی از این روشها که طی چند دهه اخیر اهمیت فراوانی پیدا کرده و توجه اکثر کشورهای جهان را به خود جلب کرده است، بازاریابی خلاق برای جذب توریسم است. تاریخچه توریسم حدودا از 2000 سال پیش از زمان روم باستان آغاز شد و اولین تور در انگلستان توسط توماس کوک با ترن لوگومبرگ به لیکستر در سال 1841 آغاز شد. دراوایل قرن نوزدهم توریسم بعنوان یک صنعت شناخته شد و به صورت پیوسته و موفق شروع به کار نمود. اصطلاح توریست از قرن نوزدهم معمول شده است. در آن زمان اشراف زادگان فرانسه می بایست برای تکمیل تحصیلات و کسب تجربه های لازم زندگی، اقدام به مسافرت می نمودند. این جوانان در آن زمان توریست نامیده می شدند و بعدها در فرانسه این اصطلاح در مورد کسانی به کار می رفت که برای سرگرمی، وقت گذرانی و گردش به فرانسه سفر می کردند. کم کم کلمه توریست به بعضی زبانهای دیگر نیز وارد شد و از آن واژه توریسم بوجود آمد. از این رو با توجه به اهمیت این صنعت و تاثیر به سزای آن در رشد اقتصادی کشورها، مقاله حاضر به بررسی بازاریابی خلاق در جذب توریسم و تاثیر آن بر رشد اقتصادی می پردازد. در این مقاله پس از نگارش مقدمه، مفهوم بازاریابی خلاق، گردشگری، توریسم و رشد اقتصادی، کاربرد بازاریابی در صنعت گردشگری اشاره شد است، سپس راههای توسعه گردشگری به وسیله بازاریابی خلاق به تفصیل شرح داده شده است. رشد اقتصادی و ار گردشگری بر آن و رابطه این دو متغیر، و راهکارهای مناسب برای تحقق این امر در انتهای مقاله ارائه شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir