توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک مدل مفهومی در خصوص ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و عوامل مؤثر بر پذیرش و نهادینه سازی کردن آن تحت pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک مدل مفهومی در خصوص ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و عوامل مؤثر بر پذیرش و نهادینه سازی کردن آن تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل مفهومی در خصوص ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و عوامل مؤثر بر پذیرش و نهادینه سازی کردن آن تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل مفهومی در خصوص ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و عوامل مؤثر بر پذیرش و نهادینه سازی کردن آن تحت pdf :



تعداد صفحات:20
چکیده:
فناوری های نوظهور در زمینه ارتباطات و اطلاعات، جامعه را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است. این تأثیرات به ویژه در نظام های آموزشی و ابعاد آن (آموزش الکترونیکی) خود را نشان داده است.آموزش الکترونیکی به صورت امروزی با سرعت قابل توجهی رواج یافته و جایگاه خود را در ساختار آموزشی بسیاری از کشورهای جهان تثبیت نموده و هم اکنون روش های مدرن آموزشی در حال نفوذ به تمام مراکز و مؤسسات آموزشی دنیا است. در فرایند پذیرش و نهادینه سازی کردن چنین فناوری های آموزشی، عوامل مختلفی تأثیرگذار می باشد. از اینرو مدل های مختلفی به تشریح این عوامل پرداخته اند. در مقاله حاضر پس از معرفی مدل های موجود در عوامل مؤثر بر پذیرش و نهادینه سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش (از جمله مدل کوزما، مدل تیرل، مدل لیم و مدل هیو و بروش) نقاط قوت و ضعف هر یک مورد بررسی قرار می گیرد. در نهایت، جدیدترین برترین مدل پذیرش و نهادینه سازی فاوا با نام قابلیت الکترونیکی معرفی شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir