توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصولات و مدیریت وجه نقد تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصولات و مدیریت وجه نقد تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصولات و مدیریت وجه نقد تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصولات و مدیریت وجه نقد تحت pdf :



تعداد صفحات:16
چکیده:
هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصولات و مدیریت وجه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. برای اندازه گیری رقابت در بازار محصولات از شاخص های هرفیندال- هیرشمن، لرنر، لرنر تعدیل شده و کیوتوبین استفاده شده است. در این راستا تأثیر متغیرهای اندازه و اهرم مالی شرکت نیز کنترل شده است. نمونه آماری پژوهش شامل 102 شرکت در دوره زمانی 1385 الی 1391 می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که به طور کلی بین میزان رقابت در بازار محصولات و وه نقد نگهداری شده توسط شرکت ها رابطه معناداری وجود دارد. افزون بر این، در کلیه فرضیه های پژوهش، وجود رابطه معنادار بین متغیرهای کنترلی اندازه، اهرم مالی، وجوه نقد ناشی از عملیات و سود قبل از بهره و مالیات با وجه نقد نگهداری شده توسط شرکت ها تأیید شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir