توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر انواع قراردادهای روانشناختی بین بانک و مشتریان بر فرآیندکیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری تحت pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر انواع قراردادهای روانشناختی بین بانک و مشتریان بر فرآیندکیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر انواع قراردادهای روانشناختی بین بانک و مشتریان بر فرآیندکیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر انواع قراردادهای روانشناختی بین بانک و مشتریان بر فرآیندکیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری تحت pdf :



تعداد صفحات:18
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، سازمانها نهتنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان پیشین و برقراری روابط پایدار با آنان را نیز باید موردتوجه قرار دهند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که سطح رضایتمندی مشتریان و درنتیجه وفاداری آنان ارتقا یابد. وفاداری بین مشتریان و بانک با عنوان تعهدات دوجانبه نیز قابل توصیف است. در ادبیات، قراردادهای روانشناختی به مجموعه تعهدات نانوشته مورد انتظار افراد و سازمانها در قبال یکدیگر اطلاق میگردد. شناخت محتوای این قراردادها و در پی آن اقدامات سازمانی در راستای بهبود تعامل فرد و سازمان، نقش اساسی در اعمال راهبردهای بازاریابی رابطهای دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه و تأثیر قراردادهای روانشناختی از شبکه بانک با فرآیند کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان برای ایجاد وفاداری مشتریان بانک ملی در استان یزد است. جامعه مورد مطالعاتی شامل مشتریان شعب بانک ملی در استان یزد است. در تهیه دادهها از طریق تحقیقات میدانی با استفاده از پرسشنامه بهصورت تصادفی ساده در دوره زمانی 39- 39 صورت گرفته است. برای تجزیهوتحلیل و بررسی مدل مفهومی پژوهش از – مدل معادلات ساختاری با نرمافزار لیزرل استفاده شده است. نتایج حاکی است ارتباط بین انواع قراردادهای روانشناختی با مؤلفههای فرایند کیفیت، رضایتمندی و وفاداری مشتریان معنادار است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir