توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش میزان رضایت شهروندان و مشتریان از خدمات و امکانات حمل و نقل ریلی با استفاده از روش TOPSIS و آزمون T-Test نمونه موردی: ایستگاه راه آهن شهر تهران تحت pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش میزان رضایت شهروندان و مشتریان از خدمات و امکانات حمل و نقل ریلی با استفاده از روش TOPSIS و آزمون T-Test نمونه موردی: ایستگاه راه آهن شهر تهران تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان رضایت شهروندان و مشتریان از خدمات و امکانات حمل و نقل ریلی با استفاده از روش TOPSIS و آزمون T-Test نمونه موردی: ایستگاه راه آهن شهر تهران تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش میزان رضایت شهروندان و مشتریان از خدمات و امکانات حمل و نقل ریلی با استفاده از روش TOPSIS و آزمون T-Test نمونه موردی: ایستگاه راه آهن شهر تهران تحت pdf :



تعداد صفحات:17
چکیده:
مزیتهای چشمگیر حمل و نقل ریلی از جهت ملاحظات اقتصادی، ایمنی، زیستمحیطی و ; در کنار ویژگیهای خاص کشورمان موجب شده که این شیوه نسبت به سایر مدهای حمل و نقل از بیشرین تاکید و بالاترین اولویت در سیاستهای کلیو برنامه های توسعه جمهوری اسلامی ایران برخوردار شود. تجربههای دهههای اخیر نشان میدهد که عموم مردم به علت هزینه مناسب و ایمنی بالا استقبال چشمگیری ازخدمات حمل و نقل ریلی نشان دادهاند لذا به منظور افزایش کارایی سیستم حمل و نقل ریلی و همینطور افزایش شتاب استفاده از حمل و نقل ریلی در کشور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و شهروندان مهم به نظر میرسد. به همین دلیل هدف اصلی این مقاله بررسی و سنجش میزان رضایت شهروندان و استفادهکنندگان از خطوط حمل و نقل ریلی کشور میباشد. در پژوهش حاضر با مروری بر متون نظری، عوامل موثر بر سنجش میزان رضایت شهروندان از خدمات حمل و نقل ریلی شناسایی و از آن در تهیه و تکمیل 521 پرسشنامه، توسط کسانی که حداقل یک بار از خدمات ریلی بهره برده اند، استفاده شدهاست.داده ها و اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها با استفاده از روش های آماری همچون روش کشیدگی و چولگی، به منظور بررسی نرمال بودن دادهها و اطلاعات؛ آلفا کرونباخ، به منظور پایایی پرسشنامهها؛ آزمون T-TEST ، به منظور بررسی میزان تفاوت میانگین هر شاخص از میانگین جامعه و میزان اولویت هر کدام از شاخصها و در نهایت روش TOPSIS به منظورسنجش میزان رضایتمندی کلی شهروندان از خدمات حمل و نقل ریلی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند. نتایج به دست آمده در این پژوهش حاکی از آن است که میزان رضایت استفادهکنندگان و مشتریان از خدمات و امکانات حمل و نقل ریلی در وضعیت تقریبا مناسبی قرار دارد. با این وجود شاخصهایی همچون امکانات جانبی، استفاده از بازخوردهای مشتریان، ارائه خدمات در داخل واگنها و برنامهریزی دقیق در وضعیت نامناسبی قرار دارند. به همین دلیل ارائه راهکارهایی به منظور تقویت این شاخصها لازم به نظر میرسد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir