توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر بخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی بر میزان افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان دختر دانشگاه مازندران تحت pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر بخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی بر میزان افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان دختر دانشگاه مازندران تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی بر میزان افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان دختر دانشگاه مازندران تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر بخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی بر میزان افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان دختر دانشگاه مازندران تحت pdf :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف : این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی بر میزان افسردگی دانشجویان انجام شد. روش : در این پژوهش که از نوع پیش آزمون – پس آزمون بوده، 22 دانشجوی دختر ساکن خوابگاه دانشگاه مازندران، به صورت تصادفی، انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش در طی 12 جلسه 2 ساعته، به شیوه شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی آموزش دیدند. آزمودنی ها پرسشنامه افسردگی بک و مقیاس نگرش های ناکارآمد را قبل وپس از آموزش تکمیل کردند. یافته ها : کاربرد روش آماری تحلیل کوواریانس نشان داد که میانگین نمرات افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان در دو گروه آزمایش و کنترل در مقایسه با قبل و بعد از مداخله تفاوت معنی داری داشته است p< 2020 . نتیجه گیری : آموزش شناختی – رفتاری با رویکرد مثبت درمانی در کاهش میزان افسردگی و نگرش های ناکارآمد دانشجویان مؤثر است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir