توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه تحت pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه تحت pdf :

مقاله به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1387 در پردازش علایم و داده ها از صفحه 57 تا 70 منتشر شده است.
نام: به کارگیری تحلیل زمان – فرکانس و ماشین همیار درتشخیص خودکار مولفه P300 جهت ارتباط مغز با رایانه
این مقاله دارای 14 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مولفه P300
مقاله تبدیل موجک
مقاله BCI Speller 2005 و ماشین همیار

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مطالعه، به بررسی ضرایب استخراج شده توسط تبدیل موجک Quadratic B-Spline، به عنوان یک تحلیل زمان – فرکانس در مقایسه با دسته ویژگی های حوزه زمان (ضرایب AR و ویژگی های شکلی – زمانی) و فرکانس (فرکانس های میانگین، نما و میانه) بر روی پتانسیل وابسته به رخداد مغزی پرداخته شده است. بررسی ها روی دادگان II مسابقه BCI 2005 انجام شده است. مجموعه ویژگی ها با سه معیار مقایسه شده اند: معیار تفکیک پذیری دیویس بولدین، روش مبتنی برهمبستگی و معیار درصد صحت طبقه بندی. با هر سه معیار بهترین نتیجه مربوط به مجموعه ضرایب تبدیل موجک بود. سپس با طبقه بندی با یک ماشین همیار مبتنی برLDA-SVM-MLP و ضرایب تبدیل موجک در مورد سوژه A در تشخیص سیگنال هدف و غیرهدف به طور میانگین برای دادگان آموزش، درصد صحت تشخیص 976% و برای آزمون 942% به دست آمد. هم چنین در مورد سوژه B نیز نتایج عبارتند از: 982% در آموزش و 928% در آزمون.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir