توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان همبستگی بین تعهد به مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان همبستگی بین تعهد به مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان همبستگی بین تعهد به مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان همبستگی بین تعهد به مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان word :

تعداد صفحات:11

چکیده:

عصر حاضر، عصر تحولات و تغییرات شگرف در فناوری هاست. عصری که ساختار فکری آن آکنده از عمق بخشیدن به اطلاعات و توجه به مشارکت نیروی انسانی خلاق و دانش گرا به جای نیروی انسانی عملکردی است. از این رو مدیریت هوشیار بر آن است تا هر چه بیشتر و بهتر در جهت ابزاری به نام دانش برای رویارویی و مقابله با عدم اطمینان، حفظ موقعیت و ایجاد خلاقیت و نوآوری جهت گسترش عرصه رقابتی خود برآید، این امر مستلزم این است که سازمان با ارج نهادن به مدیریت دانش و متقابلا مدیریت خلاقیت و نوآوری، آن را به عنوان یک نیاز استراتژیک و ضروری جهت پیشگامی در عرصه رقابت پذیری، در زمره برنامه های اولویت دار خود قرار دهد.
این پژوهش به منظور بررسی رابطه بین خلاقیت و تعهد به مدیریت دانش در کارکنان دانشگاه یزد، طراحی شده است. مقاله حاضر ضمن معرفی مفاهیم خلاقیت و مدیریت دانش و ارائه یک مدل ارتباطی بین مدیریت دانش و خلاقیت، نقش مدیریت دانش را در خلاقیت با بررسی فرضیات پژوهش نشان می دهد. جامعه آماری پژوهش حاضر، 100 نفر از کارکنان دانشگاه یزد بوده که با روش نمونه گیری تصادفی با طبقه بندی انتخاب شده اند و برای جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه تعهد به مدیریت دانش و خلاقیت استفاده شده است و برای بررسی فرضیات و تحلیل پرسشنامه ها، از آزمون همبستگی استفاده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir