توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر درصد Zn برروی خواص خوردگی آهنرباهای اتصالی زمین? فلزی NdFeB تولید شده به روش پوشش دهی ذرات مغناطیسی word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر درصد Zn برروی خواص خوردگی آهنرباهای اتصالی زمین? فلزی NdFeB تولید شده به روش پوشش دهی ذرات مغناطیسی word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر درصد Zn برروی خواص خوردگی آهنرباهای اتصالی زمین? فلزی NdFeB تولید شده به روش پوشش دهی ذرات مغناطیسی word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر درصد Zn برروی خواص خوردگی آهنرباهای اتصالی زمین? فلزی NdFeB تولید شده به روش پوشش دهی ذرات مغناطیسی word :

تعداد صفحات:14

چکیده:

ترکیب، ریزساختار و فرایند تولید آهنرباهای دائم NdFeB از جمله مهمترین پارامترهای تولید آهنرباهای باکارایی بالا می باشند سه روش اصلی تولید ساختارهای میکروکریستال و نانوکریستال در این گونه از آهنرباها که می توان بر مبنای آنها آهنرباهای NdFeB را تقسیم بندی نمود عبارتند از: زینترینگ، اتصال پلیمری یا فلزی و کا رگرم ( پرس گرم و تغییر شکل گرم)، در روش نوین تولید آهنرباهای نانوکریستال اتصال NdFeB با زمینه فلزی از جنس روی، که توسط همین گروه معرفی شده است. که در آن با الهام از تکنیک LPPS و پوشش دهی بوسیله عبور بخار zn هر یک از ذرات تک سامان فاز Nd2Fe14B با ابعاد کمتر از 50 نانومتر، در درون زمین فلزی از جنس znقرار داده شده اند در این مقاله سعی شده است تا تاثیر درصد Zn برروی خواص خوردگی آهنرباهای تولید شده با استفاده از این شیوه بررسی و معایب و موانع آن مورد مطالعه قرار بگیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir