مقاله برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
با افزایش روز افزون جمعیت و توسعه شهرها، سیستم حمل و نقل مناسب و حفاری تونلهای شهری جهت کاهش ترافیک اهمیت بسزایی یافتهاند. طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی متاثر از موارد مختلفی مانند وضعیت تنش، هیدرولوژی و زمینشناسی منطقه است. از پارامترهای اصلی در فرآیند طراحی، میزان بار وارده از طرف زمین دربرگیرنده تونل، بر سیستم نگهدارنده میباشد. در این مقاله بار وارده بر پوشش سگمنتی تونل خط 7 متروی تهران (قطعه جنوبی -شمالی) بطول تقریبی 14کیلومتر که به روش مکانیزه با بکارگیری دستگاه EPB حفاری میگردد، با استفاده از روش همگرایی -همجواری مورد بررسی قرار گرفته است. بدین روش که ابتدا در منحنی بر هم کنش زمین دربرگیرنده تونل، با استفاده از روش عددی (نرمافزار FLACv.5.0) رسم و در ادامه با رسم پروفیل طولی تغییر شکل زمین به روش عددی (نرمافزار FLAC 3D v.3.0) و رسم منحنی مشخصه نگهدارنده تونل، میزان بار وارد بر پوشش تونل تعیین شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0