توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان word :



تعداد صفحات:17
چکیده:
از اواسط دهه 1990 به بعد بر میزان آگاهی مصرف کنندگان از مسائل زیست محیطی افزوده شده است. مطابق رویکرد نوین آنان از خرید محصولاتی که محیط زیست را به مخاطره می اندازد و باعث آسیبهای قابل توجهی به آن در فرایندهای تولید،مصرف و یا دفع زباله های زیان اور در محیط می شود،اجتناب می کنند.لذا با ظهور مصرف گرایی سبز فرصتهای جدیدی برای تولیدات سبز بوجود می آید. هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان زیست گرا مصرف کنندگان محصولات تولیدی کم دوام و مصرفی ساخت داخل و تاثیر آن بر جهت گیری رفتار خرید آنان می باشد. ابعاد بررسی شده در این مطالعه عبارتند از دانش،رفتار،نگرانی،فلسفه،درک اثر،انرژی و عوامل اقتصادی. جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق توصیفی را کلیه مشتریان کالاهای مصرفی در طبقه مواد غذایی، پلاستیکی و بهداشتی تشکیل داده اند. نتایج نشان می دهد که میزان دانش مشتریان از سبز بودن محصولات و نحوه ارزیابی آنها بسیار پایین است. همچنین ایشان از فلسفه اصلی زیست گرا بودن کالاهای مصرفی خصوصا در بسته بندی آن، تا حد زیادی ناآگاه می باشند. این وضعیت نیز تایید گردید که به دلیل عدم آگاهی کافی از زیست گرا بودن و لزوم توجه به کالاهای سبز، نگرانی لازم در آنان ایجاد نشده و رفتار خریدشان نیز به تبع آن متاثر از اطلاعات اندک در این زمینه می باشد. این حالت در مورد کالاهای ساخت داخل به سبب نگرش انتقالی از سوی تولید کننده به مصرف کننده بیشتر از محصولات وارداتی است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir