توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت word :



تعداد صفحات:26
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی در سطح بانک تجارت صورت گرفته است. برای شناسایی مهمترین معیارهای موثر بر جذب نقدینگی از تکنیک دلفی و برای تعیین اولویتمعیارهای تحقیق حاضر از مدل های تصمیم گیری چند معیاره و مدل AHP و برای انتخاب بهترین راه کار جذب نقدینگی مبتنی بر اولویت معیارهای مورد مطالعه از تکنیک TOPSIS استفاده شده است. جامعه مورد بررسی را خبرگان وکارشناسان ارشد حوزه مورد مطالعه تشکیل می دهند. در تکنیک دلفی از گروهی ) 01 نفره( و برای تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی تعداد 01 نفر از خبرگان به عنوان نمونه انتخاب شده اند و در مرحله نهایی کار که براساس ماتریس ارتباطات و تکنیک تاپسیس صورت گرفته از دیدگاه یک تیم کارشناسی از خبرگان استفاده شده است. ابزار اصلی گردآوری داده هایپژوهش، پرسشنامه است. سه پرسشنامه در این تحقیق استفاده شده است: پرسشنامه دلفی، پرسشنامه خبرگان، پرسشنامه مبتنی بر ماتریس ارتباطات معیارهای اصلی و راه کارها. نتایج اولویت بندی معیارهای شناسایی شده با استفاده از روش AHP بدین شرح می باشند: شاخص برداشت غیر منتظره سرمایه سهام داران از بیشترین اولویت برخوردار است. شاخصهای سیاست های ابلاغی بانک مرکزی، سپرده های پس انداز، سپرده های سرمایه گذاری، سپرده های جاری، مدیریت مناسب منابع، سرمایه گذاری و مشارکت ها و آموزش کافی به همکاران و در نهایت تسهیلات اعطایی در اولویت های بعدی قرار داشته اند. انتخاب بهترین راه کار جذب نقدینگی براساس معیارهای اصلی شناسایی شده با استفاده از تکنیک TOPSIS می توان نتیجه گرفت بهترین گزینه جذب نقدینگی، تنوع صندوق است و راهکارهای افزایش خالص حساب بانک، افزایش حساب جاری نزد بانک مرکزی و سرانجام جذب سپرده در رتبه های بعدی قرار داشته اند

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir