توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روابط بین رضایت، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان در نظام بانکی word دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روابط بین رضایت، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان در نظام بانکی word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روابط بین رضایت، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان در نظام بانکی word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روابط بین رضایت، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان در نظام بانکی word :



تعداد صفحات:24
چکیده:
مشتریان عامل کلیدی و محوری در فعالیت بانکها محسوب میشوند. جذب، رضایت و حفظ مشتریان زمینه رشد و توسعه مستمر بانکها را مهیا میسازد. بنابراین، امروزه جهتگیری کلیه اهداف، استراتژیها، و منابع بانکهایموفق حول محور رضایت، جذب و نگهداری مشتریان میباشد. حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای بانکهایی که دغدغه توسعه جایگاه رقابتی خویش را دارند، چالشی استراتژیک تلقی میشود. این امر بدون بررسی دقیق خواستههای مشتریان، و آگاهی از عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان، امکانپذیر نخواهد بود. از اینرو، مسئله اصلی پژوهش حاضر این موضوع است که بین جذب، رضایت، حفظ ووفادرای مشتریان در نظام بانکی چه روابطی وجود دارد و کدام یک بر دیگر دارای اولویت است و چه راهکارهایی جهت ارتقاء سطح وفاداری مشتریان می توان بکارگرفت.آگاهی از موارد فوق در برنامهریزی بلندمدت مبتنی بر خواستههای مشتریان به مدیران بانک کمک میکند تا بتوانند بهتر از گذشته در پی جذب، رضایت، حفظ و وفادراری مشتریان گام بردارند و امکانات و منابعمحدود خود را به بهترین نحو ممکن تخصیص دهند. مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی تحلیلی – و با بررسی مقالات موجود و تحقیقات انجام شده در این زمینه در داخل وخارج از کشور و انجام مصاحبه با تنی چند از مدیرانشعب بانکهای دولتی و خصوصی، به بررسی رابطه بین جذب، رضایت، حفظ و وفاداری مشتری در نظام بانکی می پردازد. لذا هدف اصلی این پژوهش شناسایی روابط بین جذب،رضایت، حفظ و وفاداری مشتری در نظام بانکی می باشد. در این مقاله ما پیشنهاداتی برای جذب، رضایت، حفظ و وفاداری مشتریان حقیقی و سازمانی در بانکها ارائهداده ایم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir