توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تطبیق پذیری محتوای الکترونیکی آموزش بر اساس پارامترهای رفتاری یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی و بر پایه مدل طراحی آموزشی Kemp فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تطبیق پذیری محتوای الکترونیکی آموزش بر اساس پارامترهای رفتاری یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی و بر پایه مدل طراحی آموزشی Kemp فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تطبیق پذیری محتوای الکترونیکی آموزش بر اساس پارامترهای رفتاری یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی و بر پایه مدل طراحی آموزشی Kemp فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تطبیق پذیری محتوای الکترونیکی آموزش بر اساس پارامترهای رفتاری یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی و بر پایه مدل طراحی آموزشی Kemp فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:10

چکیده:

بی تردید یادگیری الکترونیکی به عنوان روشی نوین در امر آموزشی و یادگیری و به دلیل فوائد آن برای اساتید و یادگیرندگان، در اکثر نقاط جهان مورد استقبال قرار گرفته است. اما چالش پیش رو در قالب نرم افزارهای گوناگونی بروز می نماید که تحت عنوان سامانه های مدیریت یادگیری بکار برده می شوند. این سامانه ها جملگیبه ارائه دروس به شیوه ای یکسان به کلیه یادگیران پرداخته و از بکارگیری ابزارهای تحلیل عملکرد یادگیران و بررسی ویژگی های یادگیری انان بی بهره آن. این سامانه ها عمدتا فاقد ابزارهایی برای کنترل عملکرد یادگیران و مطابقت دادن ارائه محتوا بر اساس کسب امتیاز از گذراندن مراحل قبلی درس هستند. بدیهی است توجه به این امر بازدهی یادگیری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
این مقاله با توجهبه این نیاز و همچنین با در نظر داشتن ظرفیت هایSCORM ، راهکاری را بر اساس مدل طراحی آموزشیKemp ارائه می دهد که با بهره گیری از فرایند توالی بخشیSCORM ضمن ارزیابی عملکرد یادگیران در سه زمینه حضور در کلاس مجازی، شرکا در کوبیز ، و تحویل تمرین، امکان ادامه فعالیت ایشان برای تحویل گرفتن بخش بعدی درس مشخص می گردد.
این مقاله ابتدا به تشریح مدل طراحی آموزشی Kemp که در میان مدل های طراحی آموزشی بیشترین تطابق را باSCORM دارد می پردازد و سپس بخش هایی ازSCORM که در راهکار ارائه شده بکار گرفته میشوند، بررسی خواهند شد. در انتها نیز راهکاری بر پایه دو بخش نخست برای طیف معینی از یادگیران ارائه می گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir