مقاله عوامل مؤثر بر توسعه بازار مصرف آبزیان فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر توسعه بازار مصرف آبزیان فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر توسعه بازار مصرف آبزیان فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:17
چکیده:
امروزه استفاده از ماهی و سایر آبزیان در حیات انسان ها نقش بسزایی دارد . مصرف آبزیان نـه تنهـا مـواد غـذایی مـورد نیـ از روزانه بدن انسان را تأمین مینماید بلکه از بروز بسیاری از بیماریهای شایع و نیز انواع سرطانها جلـوگیری مـی کنـد . عـدم شناخت صحیح مصرفکنندگان از آبزیان هم در مرحله خرید و انتخاب و هم در مرحله طبخ و مصرف، دردسـترس نبـودن ماهی و در عینحال گران بودن ماهی باعث بی رغبتی به خرید و مصرف ایـن آب زی مـی شـود، بنـابراین بایـستی آبزیـان بـا قیمتی مناسب عرضه شوند که این خود سیاستگذاران را به فکر راههای کاهش قیمت تمام شده این محصول میانـ دازد . از آنجا که مصرفکنندگان همیشه به کیفیت، ایمنی و سلامتی فرآورده های شیلاتی توجه دارند، نوع عرضـه ی فـرآورده هـای شیلاتی به صورت های تازه، یخ زده، کنسرو و ; برای ورود به بازار بسیار مهم است . علاوه بر موارد فـوق بایـد بـه طراحـی، رنگ و استفاده از نمادها در بس تهبندی محصولات، مکان و زمان فروش محصولات نیز توجه بسیار کرد چرا که این عوامـل مهمترین فاکتور ها بر توسعه بازار مصرف آبزیان به خصوص در بازار خارجی می باشد . همچنـین مـی تـوان در توسـعه بـازار مــصرف روشهــای دیگــری را نیــز بکــار گرفــت از جملــه : اطــلاعرســانی از طریــق رســانه هــای عمــومی جهــت تــرویج آبزیمصرفی، افزایش تن وع تولید، افزایش قدرت خرید مصرف کننده، افزایش بهداشت در توزیع و فـروش محـصولات، پرداختن به روشهای عملآوری و بستهبندی و نگهداری برای عرضه در طول سال .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0