توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات صنعت بیمه بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن(مطالعه موردی: بیمه ایران در شهرستان رشت) فایل ورد (word) دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات صنعت بیمه بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن(مطالعه موردی: بیمه ایران در شهرستان رشت) فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات صنعت بیمه بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن(مطالعه موردی: بیمه ایران در شهرستان رشت) فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات صنعت بیمه بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن(مطالعه موردی: بیمه ایران در شهرستان رشت) فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:21
چکیده:
امروزه سازمانهای خدماتی و به ویژه صنعت بیمه دریافته اند که به منظور حفظ مشتریان خود و کسب مزیت رقابتی، یکی از موضوعات مهم و کلیدی که باید همواره مدنظر قرار دهند، بهبود کیفیت خدمات است که پیش درآمد رضایت مشتریان معرفی شده است. بنابراین پژوهش حاضر به سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بیمه ایران، بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات با رضایت مشتریان و اولویت بندی این ابعاد از نگاه مشتریان می پردازد. در این راستا، معروفترین و پرکاربردترین ابزار به نام مدل «سرکوال» دارای 5 بعد «اطمینان خاطر»، «قابلیت اعتماد»، «عوامل ملموس»، «تضمین» و «همدلی» مبنای سنجش کیفیت خدمات قرار می گیرد. بنابراین در پژوهش حاضر، اولاً آزمون رگرسیون به بررسی تأثیر این ابعاد بر رضایت مشتریان می پردازد که طبق نتایج تحلیل داده ها، به جز معیار عوامل ملموس، تأثیر مثبت و معنادار 4 معیار دیگر نتیجه گرفته شد. ثانیاً با بکارگیری رویکردی نوین شامل ترکیب فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تکنیک بردا، به اولویت بندی این ابعاد از نظر مشتریان صنعت بیمه پرداخته میشود. به کمک نتایج حاصل از پزوهش حاضر آشکار شود بیمه ایران در برآورده نمودن ابعاد مختلف کیفیت خدمات تا چه اندازه موفق بوده است و به منظور افزایش رضایت مشتریان، کدام ابعاد کیفیت خدمات خود را باید بهبود بخشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir