مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر ،بررسی رابطه ی بین تبلیغات و وفاداری مشتری می باشد.در تحقیق حاضر،جامعه آماری مورد بررسی،مصرف کنندگان محصولات لبنی آشنا در استان خراسان شمالی و به تعداد 400 نفر نمونه که جهت تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شده است.داده های این پژوهش نیز از طریق جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای و قسمتی دیگر نیز توسط 2پرسشنامه مجزا که به ترتیب شامل سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی(جنسیت ،وضعیت تاهل،سن و میزان تحصیلات)و سوالاتی برای سنجش تاثیر تبلیغات و پرسشنامه دوم به منظور سنجش وفاداری مشتری .هر 2پرسشنامه پنج گزینه ای بوده و پاسخ دهنده با انتخاب یکی از آنها نظر خود را در خصوص سوالات مطرح شده ارایه می نماید.برای جمع آوری اطلاعات در تحقیق از 2 پرسشنامه محقق ساخته ،تبلیغات شامل 20 سوال،وفاداری مشتری شامل 51 سوال بهره گرفته شده است.در این تحقیق متناسب با فرضیه و سوالات تحقیق از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است و برای انجام تحلیل عاملی تاییدی از نرم افزار spss بررسی و تحلیل فرضیات اصلی و فرعی تحقیق،از روش معادلات ساختاری از نرم افزار lisrel88 استفاده شده است.با توجه به ضرایب مسیر به دست آمده و معناداری بین متغیر های پژوهش ،روابط بین تمامی فرضیات در نظر گرفته شده،تایید و مورد قبول واقع شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0