توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  تحقیق سازمان تجارت جهانی فایل ورد (word) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق سازمان تجارت جهانی فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق سازمان تجارت جهانی فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق سازمان تجارت جهانی فایل ورد (word) :

راهنمایی دوباره از WTO
سازمان تجارت جهانی(WTO) یک سازمان بین المللی و چند جانبه می‌باشد که قوانین سیستم تجارت جهانی را اجرا می‌کند و مباحث بین اعضاء را حل می‌نماید، همه توافقات امضاء شده توسط اعضاء در حدود 30 مورد می‌باشد.
ادارات کل WTO در شهر جنوای سوئیس قرار دارد. Pascal Lamy دبیر کل فعلی می‌باشد که بعد از دبیر کل قبلی Supachai Panitchpakdi در تاریخ اول سپتامبر سال 2005 به این سمت رسید. در آن تاریخ سازمان 149 عضو داشت. لیست اعضاؤ در آدرس زیر:
http://www.wto.org/english/thewto_e/whatis_e/tif_e/org6_e.htm
بدون محاسبه عضویت عربستان سعودی. همه اعضاء WTO این تعهد را به عنوان دولت کامل الوداد داده اند که (با چند استثنا) امتیازات تجاری توسط یک عضو WTO به کشور دیگر باید در تعهد همه اعضاء WTO باشد(WTO, 2004c).

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir