توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  تحقیق اطلاعات مفید فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق اطلاعات مفید فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق اطلاعات مفید فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق اطلاعات مفید فایل ورد (word) :

بتون و سیمان ضد آب
________________________________________

از گذشته ها تاکنون دیوارهای بتونی و سنگی و شالوده های ساختمان می بایست دارای جدار ضد آب باشند تا از نفوذ آب به داخل آن تاحد امکان بتوان جلوگیری کرد چراکه همانطور که می دانیم نم و رطوبت می تواند خسارات جبران ناپذیری را به ساختمان وارد کند.
شرکت کویکرت (QUIKRETE) توانسته است محصولاتی را در این زمینه تولید کند که شامل بتون مقاوم ضد آب کویکرت، بتون معمولی ضد آب، بتون و مصالحی که دارای رنگ ثابت در برابر آب هستند، می باشد. تمامی این محصولات قابل مصرف در بخش های داخلی و خارجی دیوارهای منزل می باشد. البته این مصالح در کف سازی سطوح کاربرد ندارد.
استحکام بتون مقاوم ضد آب کویکرت و بتون معمولی ضد آب بوسیله مواد معدنی افزایش می یابد و در برابر آب نفوذ پذیری کمتر و در نتیجه دام بیشتری خواهد داشت.
رطوبت شالوده دیوارها ممکن است در اثر ایجاد میعان در فضای داخلی ساختمان و یا نفوذ آب از بیرون ساختمان به درون دیوارها پدید آمده باشد. برای اینکه مطمئن شوید این رطوبت نتیجه میعان در داخل ساختمان نیست بهترین راه این است که یک ورقه آلومینیومی مربع شکل طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود. بگذارید 2 روز ورقه آلومینیومی به همین شکل باقی بماند. پس از 2 روز آن را بردارید اگر قسمت بیرونی نوار آلومینیومی نمناک است مشکل از میعان داخل ساختمان می باشد.
این مشکل را می توان از طریق نصب یک دستگاه رطوبت زا و یا یک دستگاه تهویه در زیر زمین حل کرد. اگر بخشی ا ورقه آلومینیومی که با دیوار در تماس بوده است نمناک شد، مشکل از بیرون ساختمان است.
.
.
.
اخبار معماری جهان
شرکت Cannon ساختمان های جاودانی می سازد
________________________________________



چطور می توان ساختمان هایی ساخت که نه تنها در زمان حال بتوان در آنها زندگی کرد بلکه تا 50 سال دیگر هم با توجه به رشد و توسعه سریع السیر تکنولوژی و پیشرفت روزافزون بهداشت و سلامت بتوان از آن استفاده کرد؟
کنت ترنر عضو هیات رئیسه این شرکت ادعا می کند این سوال را از بسیاری جهات مورد بررسی قرار داده است و توانسته تا کنون اقدامات بی سابقه ای انجام دهد و معمارانی را در قالب چند تیم گرد هم بیاورد که تمام وقتشان را صرف تحقیق و مطالعه بر روی این تئوری کنند.
.
.
.مطالب آموزشی نقشه کشی
تیرهای لانه زنبوری:
بهدلیل حفره های توخالی به وجود آمده در جان تیر آهن که شباهت زیادی به لانه زنبوردارد این گونه تیرها را تیر لانه زنبوری می نامند در اصطلاح انگلیسی به آنhoneycobed goist میگویند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir