مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:21
چکیده:
توجه به اهمیت صنعت گردشگری در این مقاله در صدد هستیم این موضوع و تاثیر رسانه های جمعی در رشد و گسترش گردشگری را مورد بررسی قرار دهیم. ابتدا به تعاریف مختلف توسعه می پردازیم و سپس روش های اطلاع رسانی صحیح را بیان می کنیم. در ادامه استفاده از وسایل ارتباط جمعی برای آموزش جوامع در حال توسعه ذکر می شود و استفاده از وسایل ارتباط جمعی از جمله اینترنت برای توسعه و ترویج صنعت گردشگری بیان می شود. و به این نتیجه می رسیم که استفاده صحیح از رسانه های نوین از جمله اینترنت در ترویج، گسترش و معرفی گردشگری اهمیت بسیاری دارد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0