مقاله مروری بر ادبیات سیستم های توصیه گر به عنوان یک ابزار تقویت روابط با مشتری pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مروری بر ادبیات سیستم های توصیه گر به عنوان یک ابزار تقویت روابط با مشتری pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر ادبیات سیستم های توصیه گر به عنوان یک ابزار تقویت روابط با مشتری pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
بدلیل حجم عظیم اطالات تولید شده توسط سایت های متفاوت ، کاربران می بایست زمان بسیار زیادی را جهت جستجو در وب و کسب اطلاعات مورد نیاز خود، صرف نمایند. و در برخی مواقع محتوای صفحات وب نسبت به انتظار کاربر،بی ربط بوده و بدین ترتیب کاربر ناگزیر به بررسی تمام مطالب و انتخاب بخش مطلوب مورد نظر خود است . به کمک سیستم های توصیه گر ، کاربران قادر به دستیابی سریع به اطلاعات مورد نیاز خود در مدت زمانی کوتاه خواهند بود. از طرف دیگر ، شرکت ها نیز ، قادر به کسب دانش در خصوص رفتار خرید مشتریان بوده و بر اساس آن امکان توسعه ی بهترین و مناسب ترین استراتژی های ترویج و بازاریابی جدیدی خواهیم بود. بدین ترتیب رضایت و وفاداری مشتریان افزایش پیدا نموده و به تبعیت از آن با افزایش تعداد بازدیدهای کاربر از سایت شرکت های آنلاین ، فرصت های معامله و سود بیشتری نصیب این شرکت ها خواهد گردید.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0