توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اصول مدیریت و سرپرستی تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اصول مدیریت و سرپرستی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصول مدیریت و سرپرستی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اصول مدیریت و سرپرستی تحت pdf :

ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
مدیریت كل روابط عمومی و امور بین‌الملل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت ساختار ستاد وصف می‌باشد بدین گونه كه چهار معاونت با عنوان‌های 1- معاونت انتشارات و تبلیغات و 2- معاونت امور بین‌الملل و 3- معاونت آموزش و پژوهش و 4- معاونت ارتباطات و رسانه‌ها كه همگی تساوی می باشند و در زیر مجموعه هر كدام از این معاونت‌ها دو 2 نفر كارشناس قرار دارند. 

طبق سیاست مدیریت سازمان فرهنگی هنری تهران به 4 منطقه تقسیم شده است:
1- منطقه شمال 2- منطقه جنوب 3- منطقه شرق 4- و منطقه غرب و این مناطق هر كدام یك مدیر كه به صورت تساوی نسبت به زیر مجموعه منطقه خود و همچنین نسبت به مدیریت كل روابط عمومی به صورت صف می باشند.

در زیر مجموعه‌ هر مدیر منطقه (شمال) رؤسای مراكز ویژه – كتابخانه‌ها و فرهنگسراها هستند. و این رئیس‌ها به صورت صف با مدیر منطقه شمال (شاو) در ارتباط هستند. سلسله مراتب گزارشات و عملكردها از پائین به بالا یعنی از مراكز ویژه مثل نگارخانه‌ها – خانه فرهنگ‌ها – موزه‌ها و فرهنگسراها و كتابخانه‌ها به مدیر منطقه گزارش می‌گردد.

گزارش‌ها شامل برنامه‌های اجرا شده – برنامه‌های در حال اجرا و همچنین اخبار منتشره در روزنامه‌ها و محلات را به صورت بولتن در 3 نسخه همراه با عكسها و اخبار تایپ می‌نمایند یك نسخه از آن گزارش در خود آن مركز جهت آرشیو نگهداری می‌شود. و 2 نسخه دیگر به مدیر منطقه ارسال می‌گردد. و یكی از آن گزارش در آرشیو روابط عمومی مدیر منطقه شمال و دیگری سپس از تائید توسط مدیریت منطقه شمال به دفتر مدیر كل روابط عمومی سازمان ارسال می‌گردد.

محدوده ساختار مدیریت روابط عمومی
همانطور كه از نام مدیر كل روابط عمومی و امور بین‌الملل پیدا است ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محدود بلند و بین‌المللی می‌باشد و با كشورهای دیگر از لحاظ فرهنگی- اجتماعی و هنری در ارتباط می‌باشند.
شایان ذكر می‌باشد كه مدیر كل روابط عمومی دارای مشاور نمی‌باشد.

نمودار سازمان گسترده و بلند در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نمودار ریاست سازمان در راس هرم مدیران صف قرار دارد. و در پست‌های پائین‌تر به صورت سلسله مراتب مدیران تساوی و مشاورین ریاست سازمان و معاونت فرهنگی و معاونت پشتیبانی و معاونت هنری و همچنین مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و در زیر مجموعه 8 نفر مشاور با تخصص‌های مختلف قرار دارند و در زیر مجموعه مشاورین مدیران و سرپرستان و مدیران پیمانكار قرار دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir