توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دانشجویی مقاله در مورد قانونگذاران سیاسی در مورد تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها تحت word دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانشجویی مقاله در مورد قانونگذاران سیاسی در مورد تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانشجویی مقاله در مورد قانونگذاران سیاسی در مورد تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانشجویی مقاله در مورد قانونگذاران سیاسی در مورد تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها تحت word :

قانونگذاران سیاسی در مورد تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها

كنفرانس ملی قانونگذاران سیاسی در مورد:
تلفنهای همراه و ایمنی بزرگراهها
روز به روز سازی در سال 2002
اكتبر سال 2002

نوشته شده توسط Matt Sundeen رئیس اصلی برنامه:
ارتباط بین جلب توجه راننده و ایمنی بزرگراهها مساله قابل توجهی برای قانونگذاران در ایالات متحده می باشد. هر سال بیش از 000/42 نفر كشته می شوند و بیش از 3 ملیون تصادف رانندگی زخمی می شوند. سازمان ملی ایمنی بزرگراهها (NHTSA) تخمین می زند كه 20 درصد از 20 درصد تمامی تصادفات وسائط نقلیه – یا حدود 12 میلیون تصادف به عنوان یك عامل اصلی از طریق حواس پرتی راننده انجام می گیرد.

توجه اینكه خیلی از چیزها می تواند باعث حواس پرتی راننده شود موضوع چراغ روشنایی برای قانونگذاران محلی ارتباطی بین استفاده تكنولوژی های داخل ماشینی مخصوص تلفنهای بی سیم را برای قانونگذاری مشخص می كند. از سال 1999 هر ایالت قانونگذاری را با توجه به استفاده تلفنهای بی سیم در نظر گرفته است. در همین وضعیت كنگره از شرایط خاصی را بر روی این قضیه صحه گذاشت است. بسیاری از آژانسهای فدرال و ایالتی تاثیرات تكنولوژی بر جلب توجه رانندگان را مورد مطالعه قرار می دهند و تخمین زده اند 300 شهر شهرستان و یا بخش دارای موارد خاص استفاده ازتلفنهای همراه هستند.

علاقه مندی به استفاده از تلفنهای همراه و امنیت بزرگراهی با افزایش قابل توجه در تعداد تلفنها در جاده ها در نظر گرفته شده است. ارتباطات ماهواره ای و ارتبات اینترنتی (CTIA) بیانگر این است كه بیش از 137 میلیون و در حال حاضر از سرویسهای بی سیم در ایالات متحده استفاده می كنند كه بیشتر از 60 میلیون مشترك در سال 1998 بوده است.
میانگین زیادی از مشتركین بی سیم و نیمی بیش از 130 فرد از ابزارهای پرتابل كه قابلیت استفاده در داخل و خارج از ماشین را دارند استفاده می كنند.

افزایش در تعداد تلفنها به همراه پیچیدگی عملكردهای تلفنی و پتانسیل بیشتر برای حواس پرتی رانندگان می باشد. تلفنهای مدرن به افراد این اجازه را می دهند كه از بازار بورس خبردار شوند شرایط جدید رویدادهای ورزشی را بدانند و یا تصاویر دیجیتال بفرستند.
قابلیت جابجائی پذیری تلفن همراه به این معنی است كه افراد می توانند از تلفن ها در هنگام رانندگی استفاده كنند:
NTHSA تخیمن زده است كه در حدود 73 درصد از مشتركین از تلفن های خود در هنگام رانندگی استفاده می كنند. بقیه حدس زده اند كه بین 50 درصد تا 70 درصد از تمامی تلفن های موبایل در ماشین مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن های موبایل تنها تكنولوژی مورد استفاده در جاده نیست. تولید كنندگان اتومبیل اطلاعات متنوع و یا سرگرمی های مختلف در زمینه تلفن های همراه در ماشین قرار می‌دهند. در حال حاضر در اكثر ماشین های رانندگان و مسافران می توانند e-mail چك كنند در اینترنت گشت بزنند، سیستم های اطلاعاتی را پی گیری كنند و از ابزارهای مختلفی استفاده كنند كه تا به حال تنها از طریق یك خط ثابت امكان پذیر بوده است.

متخصصین پیش بینی می كنند كه این گونه تكنولوژی های داخل ماشینی می توانند احتمالاً تا حدود 30$ بیلیون دلار تا S5 بیلیون در صنعت تا سال 2010 رشد كند.
با تمامی این وسایل جدید و وسائط نقلیه موتوری قانون گذاران دیدگاه جدید تری از این كه چگونه امنیت راه را در نظر بگیرند دارند. موارد جلوگیری این بحث را پیش كشیده اند كه این موارد از ابزارهای موجود حالت جالب تری را در نظر می گیرد. ابزارهای جدید در ماشین معمولا به طور

خطرناكی توجه راننده رامنحرف كرده و باعث ایجاد خطر می شوند. ابزارهای مربوط به اینترنت احتیاج به این دارند كه راننده درگیر دستگاه های مربوط شود و از این طریق قابلیت كاركرد راننده را به وظیفه خود یعنی رانندگی، كاهش می دهد.

افراد مخالف بر این باورند كه تكنولوژی ها ناقص امنیت در رانندی نیستند و باعث جلب توجه مسافران نمی شوند در حالی كه مسافران می توانند بدلیل آگاه بودن بیشتر از شرایط رانندگی می توانند رانندگان را از خطرات موجود در راه آگاه كنند این گونه شرایط همچنین دارای مواردی است كه باعث ایجاد احتیاج برای قانون گذاری می شود.

مخالفان محدودیت بیانگر ارزش تلفنهای بی سیم ودیگر ابزارها هستند كه به عنوان شرایط عمومی مناسب می باشد. بیش از 137 میلیون فرد از تلفن های بی سیم استفاده می كنند. علی رغم الكل برای مثال تلفن های بی سیم فراهم آورنده مورهائی برای راننده هستند. افراد از تلفن های خود برای كار استفاده می كنند و هنوز با برخی موارد مورد علاقه درگیر هستند. بر طبق CTIA، بیش از 156000 تماس ضروری از طریق تلفن های بی سیم یا موبایل انجام می شود. بعلاوه مخالفان بر سر این مساله بحث دارند كه كمی موجود است كه صحبت كردن تلفن های بی سیم و موبایل نسبت به دیگر فعالتی های معمول در ماشین مثل خوردن و آرایش كردن و یا استفاده از رادیو و ایجاد حواس پرتی می‌كند.

در حقیقت آمار كمتری از تصادف و این مورد وجود دارد. مگر در حال حاضر كه تعدادی از ایالت، كالیفرنیا- فلوریدا- مینوسوتا اوكدها یا پنسیوانیا و تنسی اطلاعاتی را از تعدادی از تصادفات كه در آنها تلفن های بسیار یا رادیوهای CB به عنوان عامل اصلی بوده است انتشار دادند. اطلاعات موجود نشان دهنده این است كه تلفن های بی سیم دارای فاكتورهای كمتر از 1 درصد از تصادفات وسائط نقلیه را تشكیل می دهند. (جدول 1 را ببینید). منتقدان بر این باور هستند كه اطلاعات نشر داده شده به طور صحیح نشان دهنده مساله مورد بحث نیستند. با مقایسه دیگر فاكتورها در دیگر تصادفات وسائط نقلیه مثل الكل یا كمربند ایمنی استفاده از تلفن همراه برای شناسائی محدوده خطر شكل می باشد. محققان در زمینه تصادف معمولا باید متكی به شواهد و اطلاع رسانی رانندگان باشند تا دریابند آیا یك تلفن همراه در زمان تصادف عامل اصلی بوده است یا نه. در نتیجه برخی محققان مدعی هستند كه اطلاعات حال حاضر تصادفات وسائل نقلیه مثل الكل یا كمربند ایمنی استفاده از تلفن همراه برای شناسائی محدوده خطرناك شكل می باشد. محققان درزمینه تصادف معمولا باید متكی به شواهد و اطلاع رسانی محققان باشند تا دریابند آیا یك تلفن همراه در زمان تصادف عامل اصلی بوده است یا نه. در نتیجه برخی محققان مدعی هستند كه اطلاعات حال حاضر تصادفات اغراق آمیز است.

جدول 1 اطلاعات تصادفات ایالتی در ارتباط با تلفن های همراه و رانندگی.
Calif Minn. Fla. Okla. Pa. Tenn.
تصادفات كلی 237780 126470 102,290 79,120 32,723 30,994
تصادفات ناشی از تلفن سیار یا CB 341 174 140 107 139 48
تصادفات ناشی از تلفن سیار به عنوان درصدی از كل 014% 014% 013 013% 042% 015%

اطلاعات متعددی تلفن های همراه و دیگر تكنولوژی های در ارتباطات را با خلل های دیگر موجود در رانندگی ارتباط می دهند.

مطالعات گسترده سال 1997 كه به وسیله محققان در دانشگاه تونتو انتشار یافته است كه در ژورنال: New England Journal of medicine به چاپ رسیده است بیانگر این است كه رانندگانی كه از تلفن های همراه در حین رانندگی استفاده می كنند 5 برابر بیسشتر از نسبت به دیگر رانندگان در معرض خطر هستند. این میزان تقریباً برابر میزان تصادفات رانندگان در معرض خطر می باشند.
تحقق جدید نشر یافته شده توسط دانشگاه یوتا در سال 2001 بیانگر این است كه مكالمات موبایل سطحی از حواس پرتی را ایجاد می‌كند كه بسیار بالا تر از فعالیت هایی مثل شنیدن رادیو و یا كتابهای صوتی می باشد.

اگر مطالعات بر این نتیجه رسیده اند كه ارتباط كمتری بین تلفن های بی سیم و تصادفات ناشی از حمل و نقل كننده های موتوری وجود دارند تحقیقی كه در سال 2001 وسیله دانشگاه امنیت تحقیقاتی بزرگراهی كارولینای شمالی ارائه شده است استفاده از تلفن های بی سیم را به عنوان هشتمین فاكتور در میان فاكتورهایی كه باعث حواس پرتی رانندگان تصادفات می شود اعلان داشته است. بر طبق این مطالعه با استفاده از یك تلفن بی سیم كه 15 درصد از تصادفات كارولینای شمالی ایجاد شده است كه محدوده كمتری از فعالیت های دیگر داخل ماشینی مثل تنظیم رادیو یا خوردن و آ‌شامیدن می باشد.

فعالیت ایالتی:
كمترین ایالتی استفاده از تلفن های بی سیم یا دیگر تكنولوژی ها را در هنگام رانندگی قانونمند می كنند (جدول 2 را ببینید).نیویورك از تمهید محدود كننده تری استفاده می‌كند به طوری كه با محدود كردن رانندگان با استفاده از تلفن های بی سیم در هنگام رانندگی آنها را كنترل می‌كند.
لینو مری از رانندگان زیر 21 سال كه تنها اجازه نامه نگهداری تلفنهای بی سیم تبعیت نمی كنند ممانعت به عمل می آورند. آریزونا، ایلینویس ها سا چوست و جزیره رود (Rhode) از استفاده از تلفن همراه برای رانندگان سرویس های مدرسه در هنگام سرویس دهی ممانعت به عمل می آورد

مگر اینكه مورد اضطراری پیش بیاید. فلورایدا ایلینویس تنهابه صورت استفاده از گوشی و دهنی استفاده از تلفن همراه را مجاز می دادند. در كالیفرنیا اجاره دهندگان خدمات اتومبیلی را ملزم به قرار دادن اطلاعیه هائی گزینه استفاده صحیح از تلفنهای همراه و ملزمات آن در اتومبیل های كرایه ای می‌كند.
همچنین ایالتها نقش فعالی در ارتقا صحیح اطلاعات دارند. 17 ایالت در حال حاضر احتیاج به شرای

ط بازرسی ویژه دارند تا از اطلاعات معرف تلفن همراه در ایالت ها بگیرند. (جدول 1). بعلاوه قانونگذاران در 6 ایالت- دلوار، لوئزیانا، نیوجرسی، نیویورك، پنسیلوانیا و ورجینا- تمهیداتی را در نظر گرفته اند تا تاثیرات تلفنهای بی سیم از لحاظ قانون گذاری اعمال كرده است.
در سال 2002 قانون گذاران در سال 31 ایالت حدود تقریباً 100 قبض جریمه در مورد حواس پرتی صادر كردند. طوری كه در 43 ایالت بیش از 140 قبض جریمه در سال 2001 ارائه شده است. یك

ممنوع كرده است. در حقیقت در سال 2002 تنها 5 ایالت جلوگیری های مناسبی در تمامی تلفن های همراه بی سیم و دیگر تكنولوژی ها در هنگام رانندگی ایجاد كردند. یازده ایالت تمهیداتی را

برای پیشبرد اطلاعاتی و جمع آوری آن و ارتباط بین حواس پرتی رانندگان و تصادف ارائه كردند شش ایالت در زمینه جلوگیری از رانندگان مدرسه ای از استفاده از تلفن های بی سیم اذعان داشتند. در حالی كه 5 ایالت تمهیداتی را كه تمامی موارد پرت كننده حواس را كه شامل تلفن همراه می شود اما آن را محدود نمی كند را ارائه داده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir