توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) در pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) در pdf :



تعداد صفحات:6
چکیده:
رفتار مصرف کننده تحت تأثیر عاملهای مختلفی است که این عوامل می توانند در تعیین قیمت نقش مؤثری داشته باشند. امروزه قیمت گذاری کالاهای مصرفی و توریسم ناشی از رفتارهایی است که مصرف کنندگان عمده و آن در کشورها از خود نشان می دهند. ما در اینمطالعه به نحوه و معیاره ای تعیین قیمت از طرف شرکت های هواپیما، آزانس هاف هتل ها، رستوران ها پرداختیم و نشان دادیم که چگونه هتل هی بین المللی از مدل قیمت هدونیک استفاده می نمایند. نتایج یافته های ما نشان می دهد که در صنعت غذایی و توریسم باور در اینترنت ساختار و اجرای قیمت گذاری و واسطه گری تغییر کرد، شرکت ها برای اینکه بتوانند کالای خود را به مشتریان خود بفروشند و مزیت رقابتی ایجاد نمایند از استراتژی های مختلف قیمت گذاری استفاده می نمایند. بر اساس یافته های تحقیق قیمت عامل مهمی است که بر رضایتمندی مشتری تدثیر بسزایی خواهد داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir