توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی و رتبه بندی معیارهای موثردرانتخاب مکان مناسب فروشگاه زنجیره ای در pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و رتبه بندی معیارهای موثردرانتخاب مکان مناسب فروشگاه زنجیره ای در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و رتبه بندی معیارهای موثردرانتخاب مکان مناسب فروشگاه زنجیره ای در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و رتبه بندی معیارهای موثردرانتخاب مکان مناسب فروشگاه زنجیره ای در pdf :



تعداد صفحات:17
چکیده:
سازماندهی مناسب فعالیت و انسان در پهنه سرزمین غایت اصلی تمام برنامه ریزی ها در سطوح مختلف است.تئوری های مکان یابی بر آن است که چگونگی ارتباط عوامل و متغیرهای موثر بر مکان یابی را روشن نموده و به سوال مربوط به بهترین محل استقرار فعالیت ها در شرایط معین پاسخ دهد. از طرفی توجه به رفاه اجتماعی شهروندان یکی از مولفه های موثر در تامین مشارکت عمومی و جلب رضایت جمعی است. یکی از مصادیق این موضوع را می توان در راه اندازی فروشگاه های زنجیر های مشاهده کرد.در نتیجه مکان یابی این فروشگاه ها نیز از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد. از طرفی برای انتخاب بهترین مکان باید فاکتورهای یک مکان مناسب را در اختیار داشت . در این تحقیق با توجه به مفاهیم و قوانین مطرح شده، نظریات صاحب نظران و تجربیات گوناگون فروشگاه های مختلف در سطح ایران و جهان به مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر موقعیت مکانی قرارگیری فروشگاه های زنجیره ای که علاوه بر در پی داشتن موفقیت اقتصادی برای این فروشگاه ها، رفاه شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت رسیدیم. و در انتهای پژوهش به رتبه بندی و امتیاز دهی این AHP نیز با استفاده از روش فاکتورهای اقدام شد. به این صورت که ابتدا تعدا هفت فروشگاه زنجیره ای(از میان فروشگاه های اتکا) به این منظور انتخاب شد و پانزده فاکتور از منابع مختلف جمع اوری گردید سپس درخت سلسله مراتبی ترسیم گردید و با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی وزن فروشگاه ها و وزن هر کدام از فاکتورها در هر فروشگاه محاسبه شد آنگاه با استفاده از روش جاری در فرایند تحلیل سلسله مراتبی وزن نهایی هرکدام از فاکتورها محاسبه گردید و رتبه بندی آنها انجام شد. این اوزان قابل استفاده برای سایر پژوهشگران در تحقیقات آتی می باشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir