توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سنجش و بهبود کیفیت خدمات بانک: رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: بانک صادرات) در pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش و بهبود کیفیت خدمات بانک: رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: بانک صادرات) در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش و بهبود کیفیت خدمات بانک: رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: بانک صادرات) در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش و بهبود کیفیت خدمات بانک: رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: بانک صادرات) در pdf :



تعداد صفحات:21
چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال بررسی سطح کیفیت خدمات یکی از شعب بانک صادرات و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود هر چه بیشتر سطح کیفیت خدمات در این شعبه میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا پیمایشی است. به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرس نامه جهت سنج سطح 29 مؤلفه کیفیت خدمات شعبه مورد نظر، استفاده شده است. جامعه ی تحقیق حاضر، مشتریان شعبه مورد مطالعه میباشند. با توجه این موضوع که حجم جامع تحقیق نامحدود میباشد، لذا، بر اساس فرمول کوکران و توزیع پرس نامه اولیه، با احتساب واریانس 0/11 تعداد 170 نفر محاسبه شد. تکنیکهای مورد استفاده جهت تحلیل دادههای تحقیق شامل، مدل تحلیل شکاف جهت شناسایی مؤلفههایی از کیفیت خدمات که بین انتظارات و ادراکات مشتریان بانک مورد مطالعه در این مؤلفهها شکاف وجود دارد. مدل کانو، با هدف شناسایی نیازهای جذاب به منظور مطالعه و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود آنها، مدل توسعه عملکرد کیفیت به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود نیازهای شناسایی شده به وسیلهمدل کانو و تعیین اولویت انجام اقدامات بهبود. در این میان، به منظور تعیین وزن مطلق مشخصههای فنی و بررسی روابط بین مشخصه های فنی و نیازمندیهای مشتریان در خانه کیفیت، از مفهوم قدرت نفوذ که از مفاهیم اساسی در مدلسازی ساختاری تفسیری میباشد استفاده شده است. نتایج تحلیل دادهها با استفاده از ابزار یاد شده حاکی از وجود شکاف در تمامی 29 مؤلفه کیفیت خدمات میباشد. نتایج مدل کانو نشان میدهد 9 مؤلفه در دسته نیازهای جذاب قرار میگیرند. همچنین به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات شعبه، با استفاده از نظر خبرگان، تعداد 10 مشخصه فنی شناسایی و با استفاده از مفهوم قدرت نفوذ و مدلسازی ساختاری تفسیری اولویت بندی شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir