مقاله بررسی عوامل موثر بر نیت تحریم مصرف کنندگان در pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر نیت تحریم مصرف کنندگان در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر نیت تحریم مصرف کنندگان در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:20
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر نیت تحریم مصرف کنندگان انجام شده است. روش پژوهش حاضر ، پیمایشی –توصیفی و ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه است.جامعه آماری این پژوهش، مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه ، هایپرمی وهایپراستار در سطح شهر تهران و کرج می باشند. روش نمونه گیری این پژوهش، طبقه ای ،خوشه ای وتصادفی ساده است و حجمنمونه با توجه به نامحدود بودن تعداد جامعه و بر اساس جدول مورگان 384 نفر در نظر گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از بسته نرم افزاری SPSS نسخه 20 و بسته نرم افزاری SmartPLS نسخه 20 استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که کنترل رفتاری درک شده و نگرش بر نیت رفتاری (نیت تحریم) تاثیر گذاراست و نیت رفتاری (نیت تحریم) بر رفتار (تحریم) تاثیردارد. تاثیر هنجارهای ذهنی بر نیت رفتاری (نیت تحریم) نیز تایید نمی شود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0