توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تبیین نقش استراتژی های ترفیعی سازمان بر وفاداری مصرف کنندگان از طریق توسعه ارزش ویژه برند در pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین نقش استراتژی های ترفیعی سازمان بر وفاداری مصرف کنندگان از طریق توسعه ارزش ویژه برند در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین نقش استراتژی های ترفیعی سازمان بر وفاداری مصرف کنندگان از طریق توسعه ارزش ویژه برند در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین نقش استراتژی های ترفیعی سازمان بر وفاداری مصرف کنندگان از طریق توسعه ارزش ویژه برند در pdf :



تعداد صفحات:20
چکیده:
امروزه ارتباطات در بازاریابی نقش عمده ای در ایجاد ارزش برای برندهای مختلف ایفا می نماید که با افزایش ارتباطات بین شرکت ها و مشتریان آنها، بر قدرت و ارزش ویژه برند این شرکت ها افزوده می شود. از میان ابزارهای مختلف ارتباطی، تبلیغات و فعالیت های ترفیعی همواره دارای نقش کلیدی بوده اند. با توجه به اهمیت زیادی که مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری دارا می باشد در مجموعه تحقیقات مربوط به آن لازم و ضروری به نظر می رسد که نقش تبلیغات و ترفیعات فروش که دو فعالیت بازاریابی مهم و پر هزینه هستند، مورد بررسی قرار گیرد. با مطالعات صورت گرفته در این زمینه محقق بر آن است تا با توجه به اهمیت موضوع، نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری را مورد بررسی قرار دهد. در این پژوهش نقش تبلیغات و ترفیعات فروش به عنوان متغیر مستقل بر روی ارزش ویژه برند و وفاداری مورد آزمون قرار گرفت. این پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی بوده و اطلاعات میدانی با ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان خدمات و محصولات اپراتورهای تلفن همراه می باشد.حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران در جامعه نامحدود 384 مورد ارزیابی گردید و تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزارهای آماریspss,lisrel به روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد حاکی از وجود رابطه مثبت میان متغیرهای تحقیق بود که این مسئله بیانگر اهمیت نقش تبلیغات و ترفیعات فروش و همچنین تاثیر آن در ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir